Misschien kan dit beter in het onderwerp seks&enzo, maar aangezien het mij gaat om het emotionele deel van de kwestie, dacht ik dat het toch beter hier kon worden geplaatst.
Ik zal het even uitleggen. Ik ben momenteel ongeveer 10 maanden met mijn vriend samen en ik ben van plan om nog heel lang bij hem te blijven. Hij is de eerste persoon met wie ik ooit seks heb gehad, echter ben ik momenteel 19 (mijn vriend is 20) en een beetje in mijn experimentele fase.
Ik wil niets liever dan bij mijn huidige vriend blijven, maar ik ben ook best benieuwd hoe seks is met andere mensen. Laatst had ik het daarover met mijn vriend en zijn we tot de conclusie gekomen dat het misschien een idee is om elkaar een soort ‘vrijkaartje’ te geven, aangezien ik vrij nieuwschierig ben en hij heel erg zijn best doet om niet met andere meisjes degelijke dingen te doen.
Aan de ene kant lijkt me dit best wel een leuk idee, maar aan de andere kant ben ik ook een beetje bang dat één van ons dan gevoelens voor iemand anders zal gaan krijgen. Nu heeft mijn vriend wel gezegd dat hij het dan met het mooiste meisje zal doen dat hij kent, maar ook dat hij het fysieke aspect en het emotionele aspect van seks heel goed kan scheiden.
Ik ben sowieso al een klein beetje snel jaloers en ik vond het al best jammer om te horen dat hij mij niet het ‘mooiste meisje wat hij kende’ was.
Wat zouden jullie in mijn situatie hierover denken?