Vrijheid

.

Als jouw vriend zo doet over mensen waar jij mee omgaat, zou jij dat in feite terug kunnen doen. Maar ik denk niet dat dat de goede manier is. Ik zou echt een serieus goed gesprek met hem aangaan, over dat jij het gewoon heel moeilijk vind. Hij kan dan zelf de keuze maken. Wilt hij toch een zangeres, dan zal je dat toch moeten accepteren denk ik. Ook al zou ik het zelf ook wel heeeeeeeel kut vinden. Anders kan je misschien een vergelijking maken:
‘Hoe zou jij het vinden als ik super vaak met … op mijn kamer zou zitten?’
Succes

Ik zou eerst even checken wat voor meisje het is.
Maar als hij jaloers op die vriend van jou, dan zou hij het wel moeten snappen dat jij ook jaloers kunt zijn.

Eigenlijk weet ik niet meer.
Of ga op zangles en word zelf de zangeres?

.

.

Ik snap jou wel hoor!
ik vind wel dat hij je moet respecteren ofzo, of het moet echt een heel ander soort meisje zijn dan waar hij op valt snap je, want ja hij is jouw vriendje en het zou natuurlijk erg zijn als hij een zangeres vind en dat die zangeres een beetje met jou vriendje gaat lopen flirten…

Hoezo ben je daar trots op? :stuck_out_tongue:

Maar ik kan me heel goed voorstellen wat je bedoelt. Ik denk dat je hem gewoon moet vertrouwen, het is al best wel big dat hij dit aan jou heeft verteld, want waarschijnlijk verwachtte hij wel zo’n reactie. Hij had het ook geheim kunnen houden, maar hij gaat ervanuit dat je hem vertrouwt en ik vind dat je dat ook moet doen.
Als ze wat verder zijn met waar ze voor oefenen mag je vast wel een keer komen luisteren :grinning:

.

Kan je hem niet vragen of hij een bandje opricht? Met een drummer etc. Dan is hij tenminste niet alleen met een meisje in zijn kamer.

Lijkt me een goed compromis.

Ik vind dat jij je maar aan moet passen. Doe moeilijk. Hij wil alleen maar iemand hebben om zijn passie mee te delen, niet het bed. Je moet niet overal wat achter zoeken. Dit klinkt nogal hard…maar het is wel zo!

Ofwel, gewoon een jongen meenemen naar je kamer om ermee je huiswerk bv wiskunde te maken en dat vaak in een week. ,Zal hij zien dat dat niet leuk is :stuck_out_tongue:

Tja… Stel dat het nu een heel mooi meisje is die gevoelens voor hem heeft? Je moet het ook niet gaan zoeken he.
Nuja, hij mag best wel vriendinnen hebben, maar uren alleen zonder dat er iemand bij is? Nee, ik begrijp haar angst wel.

Een zekere mate van jaloezie betekent dat je geeft om elkaar.

.