hey meiden! ik typ mijn verhaal even opnieuw, want zag dat het eigenlijk heel anders over kwam dan hoe het echt is, en er zijn ook nieuwe dingen gebeurt.
ik heb dus een jongen leren kennen 3 maanden geleden waar ik op een feestje ook mee gekust heb ( ik appte er voor al met hem). En het is via whatsapp heel erg gezellig, en hij doet ook flirterig en hints geven etc. ( maar hij heeft nog helemaal niks over seks gezegd en we appe al best lang)
maar laatst zei hij dus dat hij dingen wou oplossen met zijn ex, en dat hij wou genieten van zijn vrijgezellen leven, maar toch zei hij we kunnen wel een keer wat doen en dan verder zien. ( dit is al best lang geleden geweest en nog steeds niks gedaan)
nu heb ik dus afgelopen week hem weer gezien tijdens het uitgaan maar hij deed best afstandelijk tegen me, ik snapte eerst niet waarom maar ik denk dat dit kwam omdat zijn ex dichtbij stond…
toen ze weg was deed hij ook leuker tegen me. toen snachts zei hij ook dat hij wel wat wou doen binnenkort, maar ik weet niet of dit slim is.
wat denken jullie er over?