vrijgezellen leven

hey meiden! ik typ mijn verhaal even opnieuw, want zag dat het eigenlijk heel anders over kwam dan hoe het echt is, en er zijn ook nieuwe dingen gebeurt.

ik heb dus een jongen leren kennen 3 maanden geleden waar ik op een feestje ook mee gekust heb ( ik appte er voor al met hem). En het is via whatsapp heel erg gezellig, en hij doet ook flirterig en hints geven etc. ( maar hij heeft nog helemaal niks over seks gezegd en we appe al best lang)
maar laatst zei hij dus dat hij dingen wou oplossen met zijn ex, en dat hij wou genieten van zijn vrijgezellen leven, maar toch zei hij we kunnen wel een keer wat doen en dan verder zien. ( dit is al best lang geleden geweest en nog steeds niks gedaan)

nu heb ik dus afgelopen week hem weer gezien tijdens het uitgaan maar hij deed best afstandelijk tegen me, ik snapte eerst niet waarom maar ik denk dat dit kwam omdat zijn ex dichtbij stond…
toen ze weg was deed hij ook leuker tegen me. toen snachts zei hij ook dat hij wel wat wou doen binnenkort, maar ik weet niet of dit slim is.

wat denken jullie er over? :flushed:

Hij wilt geen relatie maar gewoon een leuke tijd (en dus ook de vrijheid om met andere meiden dingen te doen).

Jup ^ van meerdere walletjes eten. Vaak het gevaarlijkst, omdat je er dan heel nuchter in mee gaat “oke prima dan alleen een leuke tijd” en er uitkomt met een gebroken hart.

Wat hierboven gezegd wordt.

hij zei wel tegen me dat hij wel eens wat wil doen en dan wel verder zou zien… dus betekend dat dat hij het wel een kans wil geven?
ook praat hij wel elke dag, en zoekt contact met me dus ik weet niet echt meer wat ik moet denken. want wat hij zegt en wat hij doet spreken elkaar tegen

Nee, hij wilt alleen seks met je. Geen relatie.

up!

Lieve meid, ik denk dat jij gewoon wilt horen dat hij je waarschijnlijk wel ziet zitten en dat het iets kan worden.

Denk goed na. Wat ik uit je verhaal opmaak is dat hij je wel een leuke meid vindt, maar zich niet wil binden (dus ook met andere meiden zoenen). Ik zou het erbij laten.

^ nou ik zie het zelf ook meer als dat hij nog zijn vrijheid niet op wil geven.
maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij het doet voor de seks, en dat leek wel zo uit mijn verhaal daarom heb ik het aangepast zodat het duidelijker was!
bedankt voor je reactie! :slightly_smiling_face:

^ Dat is wel een bekende zin.

Ja we kunnen wel wat doen en dan zien we wel even verder. Ik zou er niet in trappen als ik jou was. Hij draait nog om zijn ex heen en dan kan jij ook een backup zijn.

up! :flushed:

Ja precies, niet te hoopvol zijn. Dat zou je alleen maar teleurstellen.

Dat hij het niet over seks heeft betekent het niet dat hij het niet wilt. Lees je verhaal nou nog eens door. Hij wilt van het vrijgezellenleven genieten, dat betekent dus geen vastigheid, geen relatie, gewoon vrijheid. Wat wil jij van hem? Als je gewoon tijdelijk een goede tijd wilt en gebruikt wilt worden, nou ga ervoor.

Hij is alleen maar op seks uit. Als jij dat ook wil kun je er op ingaan, en anders dumpen die kerel

Meis doe jezelf alsjeblieft niet onnodig pijn… Want je gaat eindigen met een gebroken hartje. Het verhaal dat ik lees komt me zo bekend voor want heb dit ook meegemaakt, hij wil je het gevoel geven dat hij iets met je wil… Geloof me ik weet hoe het voelt. Gelukkig ben ik daar optijd mee gekapt en heb ik nu een hele lieve vriend. Zet hem uit je hoofd en please denk aan jezelf x

hij komt niet echt over alsof hij interesse in jou als persoon heeft

wat vinden jullie wat ik nu moet doen dan?
stoppen met praten of wel nog praten… ik vind het wel gek dat hij zoveel tijd aan me besteed door de hele dag te appen, of zal het dan gewoon tijd verdrijf zijn.
en dat hij lief doet gewoon om wat te doen te hebben ofzo…

ik weet niet of ik nu nog moet praten met hem of niet

Moet je zelf weten. Ik zou het afkappen want ik wil niet zo’n soort relatie die alleen om seks draait.