Vrijgezellen dagboek

Hellooo. (:
Hij bestond nog niet, het vrijgezellen dagboek… Dus… bij deze!
Lucht je hart lady’s (:

Vertel alles over die ene speciale leuke jongen :wink:
Tell me tell me tell me! :slightly_smiling_face:

Ik zal maar beginnen haha, heb eigenlijk ook een vraag.

Wat doen jullie als je een vriendje hebt? SPreek je dan alleen af met je vriendje? Of ook soms met je vriendje én je vriendinnen?

Ik zou wel allebei doen, maar wat jullie? (:

hangt ervanaf wat de plannen zijn en of ze t met elkaar kunnen vinden natuurlijk
zorg er wel voor dat ze t van tevoren weten
en als je heel klef met je vriendje bent is t vaak voor de vriendinnen minder leuk

Ik heb een heel lief vriendje. En hij zit ook bij mij op school enzo, alleen… normaal op school praten we iedere dag met elkaar enzo.

Gister hebben we een gesprek op msn gehad hoe het zou zijn als een van ons zou vreemdgaan enzo. En daar hebben we echt serieus over gesproken…
Alleen… vandaag zei die helemaal niks… en hij keek me niet eens aan :frowning_face:
Wat moet ik nu doen? :open_mouth:

Kus!

Als hij in het msn gesprek niet echt bot deed, of andere ideeën erover had dan jij denk ik niet dat er wat aan de hand is. En als er wel wat aan de hand is moet je gewoon naar hem toe gaan (als hij je hierna ook niet meer aankijkt/wat zegt) Je ben zijn vriendin dus je kan gewoon aan hem vragen wat er is. Maar misschien zag hij je gewoo nniet ? succes er mee !

er is een jongen op school die ik vet leuk vind maar ik weet bijna niks van hem alleen welke klas ie zit en hoe hij heet :stuck_out_tongue: maar hoe kom ik in contact met hem ;[ hij zit in de vierde en ik in de 2de :frowning_face:

Tja… dat is een beetje lastig. Ik zou kijken of iemand in jou omgeving het toevallig kent ofzo… En dat diegene zorgt dat jullie een keertje in contact komen ofzo. En als dat niet lukt… wie weet… stapt ie wel een keer naar je toe of kom je hem ergens tegen :slightly_smiling_face:

Succes!

jongens hebben vaak geen problemen met jongere meisjes
probeer via hyves, netlog of wat je dan ook hebt in contact met hem te komen
zorg ervoor dat hij jouw gezicht herrinert, lach eens naar hem als hij in jouw richting kijkt, geef gewoon wat stille hints
miss komt hij dan vanzelf wel op jou af

ik heb al gekeken hij heeft geen hyves ofzo :frowning_face: maar hij weet denk ik wel wie ik ben want ik botste al een paar keer ‘‘perongeluk express’’ tegen hem op xD

Hmm, dat is wel balen. Haha, ja perongeluk tegen hem opbotsen kan ook helpen ja haha. Maar ik zou het niet ál te vaak doen, hij kan ook een keer boos worden…

Dat had een vriendin van mij een keer, ik vond het zo sneu! :slightly_smiling_face:
Maar ze vond het niet zo heel erg, ze vond het eigenlijk maar een eikel haha.

Ik heb een vriendin en die is blond en heeft blauwe ogen enzo… je weet wel… A real blond hollander. Dus die valt nog best in de smaak bij jongens. maar nou is een beetje het probleem dat ze heel naïf is (of hoe je dat ook schrijft… )

En daardoor doet ze soms volgens mij dingen die zie niet wilt. Ze is een keertje verkracht… en ze heeft het al een aantal keer gedaan. Maar met dat verkrachten gaat ze ook niet naar der moeder of de rechter ofzo…
Ik wil der heel graag beschermen en helpen enzo…
maar… ik weet niet precies hoe…

iemand een idee?!

Ik ben ook verliefd :smiling_face_with_three_hearts:
effe kijke… hij heet Roy en hij zit in de 4e en ik in de 3e
ik heb hem op Valentijnsdag een roos gestuurd en hij weet niet dat ik het ben dus hoorde ik via een vriendin van mijn vriendin dat hij zei: ‘Maakt niet uit ze komt vanzelf toch bij mij’ Ik dacht vandaag whajoo dat durf ik egt niet hoor :stuck_out_tongue:

voor CosmoCola: Je kunt samen naar de anonieme kindertelefoon bellen het blijft tussen jullie en het is absoluut anoniem :wink:

Mylove12, je hebt in iedergeval een roos gestuurd… (: Dat is toch al best knap! En haha, ik vind die opmerking eigenlijk wel grappig… “Maakt niet uit ze komt vanzelf toch bij mij” Haha.
Maar, misschien moet je het een weekje met rust laten ofzo, en dan inderdaad een keer naar hem toestappen ofzo… Of je zorgt dat je beste vriendin erbij is ofzo… (: Dan voelt het wat vertrouwder

Succes! (:

De gene die ik leuk vind heeft een vriendin , balen zeg !

{ Zijn vriendin is best wel een sletje , was in een avond met 5 geweest !}

Jeetje, met 5?!

Nou nou, als ik dat vriendje was had ik het al lang uitgemaakt.
In dat soort dingen snap ik sommige mensen echt niet :S

maarja, hun keus :wink:

Jaa , mijn nicht zat bij haar op school en die zei dat ze soms zo jongens op een rijtje zette en ze dan 1 voor 1 nam , vaag .

I’m so in lalalalovee

Jaa dat is wel heel vaag :S

Ik bedoel, als je iemand leuk vind neem je niet eerst met hem, en maak je het uit, en dat je daarna weer met iemand anders neemt. :S
Pff, volgens mij vind je die personen dan niet echt leuk. Dan heb ik het gevoel dat het alleen om het idee gaat een vriendje te hebben, of om het zoenen ofzo.

Maar ik vind het maar dom :S

Heb tegenwoordig een vriend, al een tijdje trouwens. Toen hij nog met een vriendin had spraken we regelmatig met de groep af, waar hij ook was. Tegenwoordig is de band met de groep niet meer zo goed, ik spreek vaker af met hem en zíjn vrienden. Maar het vaakst met hem alleen.