Vrijgezel, en dan?

Ik lees de laatste tijd (of misschien valt het me gewoon meer op) veel over relaties die uitgaan, jongens die zich achterlijk gedragen… etc.

Ik ben niet zo goed in vrijgezel zijn, en in het topic ‘zijn jullie blij als vrijgezel?’ te zien ben ik niet de enige.

Dit is een topic om te vertellen wat er zo goed is aan vrijgezel zijn en om lekker ouderwets jongens af te kraken (maar vooral dat eerste.)

Dit staat dus bewust niet in Liefde&Boys, want vrijgezel zijn is een lifestyle!!!

(De feministe komt in mij naar boven, en ik bedenk me ineens dat tegen de tijd dat ik een serieuze baan moet ik mijn reputatie al geheel verpest heb hier op GS als iemand mij googled, maar goed… ik wil dit topic toch graag maken.)

haha, nou als je vrijgezel bent krijg je nooit te maken met irritante vrienden van je vriendje, ruzies waardoor je je kut gaat voelen of meisjes die je vriendje proberen af te pakken.
en natuurlijk; flirtennn!

En je kunt alle dekens in je bed om je heen wikkelen, scheten laten in bed (iew) en met een dikke laag crème op je gezicht gaan slapen.

flirten wat je wilt, vrij zijn zonder te maken te hebben met jaloerse vriendjes.

en verde rkan ik ook geen voordelen verzinnen

Haha, ik heb een vriend, maar dat laatste mis ik toch wel (’:
(We slapen meestal samen & hij heeft een hekel aan crème)

Uitgaan zonder gezeur, geen stress, betere concentratie en natuurlijk FLIRTEN!

Met alle jongens flirten want who cares? Je hebt toch geen vriend :grinning:

Niemand die zeurt dat je te veel gaat shoppen.

In de winter je benen 2 weken niet scheren, aangezien toch niemand dat dan ziet.

Geen awkward moments met je schoonfamilie.

→ Ik ben al sinds december 2007 single :dancing_women:
Waardoor ik het nu waarschijnlijk enorm raar zou vinden om zo plots terug een vriendje te hebben. I mean, seks & zoenen heb ik waarschijnlijk verleerd ofzo xD
Achja, als mn studies gedaan zijn ga ik wel weer op zoek ofzo.

Flirten tot je erbij neervalt.
Geen gezeur dat je te dicht bij die jongen stond terwijl je gewoon aan het praten was.
Je rare gewoontes weer oppakken (zonder dat je de reactie krijgt met wtf doe je).
hm… ik kan denk ik nog wel wat verzinnen.

Waarom kan je geen scheten laten in bed als je wel een vriendje hebt?

al 16 jaar en 10 maanden vrijgezel yeaaah

het is gewoon leuk, ik hou niet van relaties.

Nooit meer af te vragen of je vriendje vreemdgaat.
Stomme klootzak.

Wat er dan ook bij hoort: Nooit meer gekwetst te worden.

Je geen zorgen meer om hem hoeven te maken.

Je zaterdagmiddagen niet meer doorspenden op het voetbalveld om je vriend te zien voetballen… ( ja… voor 1/2 keer leuk maar dan…)

En ik heb een vriend, maar als ik zo sommige dingen lees. dan mis ik het wel :’)

Nooit meer te hoeven haasten, lang in de bus te moeten zitten om hem te kunnen zien! :slightly_smiling_face:

meer rust aan je hoofd

Je niet constant hoeven te verantwoorden

Oh en je bent niet al je beltegoed kwijt!

Haha ja, en waarom kun je geen dikke laag crème op je gezicht smeren, met ongedaan haar rondlopen, je benen een x niet scheren… Ik heb wel een vriendje en ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb, gewoon lekker mezelf zijn omdat ik weet dat ie me dan het leukst vindt…