Ik durf niet te zeggen of er heel veel verschil is bij HR en NHTV, maar als je wilt kan ik het voor je navragen? iemand van mijn opleiding is namelijk van HR naar NHTV gegaan vorig jaar, dus ik kan er zo achter komen haha!
Dat over dat ik met mijn papiertje straks niet veel kan en minderwaardig heb ik nog nooit gehoord… Je wordt breed opgeleid en bent in principe van alle markten thuis, het ligt er ook maar net aan waar je zoekt/terecht komt en welke kant je kiest. Er zijn bij ons namelijk drie afstudeerrichtingen namelijk kunst & cultuur, citybranding en evenementen (ook mag je je verdiepen in iets anders van een andere opleiding, maar dat is weer wat anders haha). Zo kan je dus nog meer kanten op en bij nog meer organisaties terecht.
We zijn natuurlijk slecht in het nieuws gekomen, maar dat kwam door INHolland en hoe het daar gaat. Tuurlijk worden wij ook wel wat meer onder de loep genomen, maar in principe hebben wij er verder niets mee te maken…
Ik heb trouwens echt een hekel aan de naam: vrijetijdsmanagement haha, mensen komen dan altijd met stomme/domme opmerkingen. Het zou beter zijn (en gebeurd misschien ook) als het veranderd wordt naar Leisuremanagement. Staat toch wat beter naar mijn mening en vaak zeggen wij ook gewoon dat wij dat studeren haha.
Waar woon jij nu als ik vragen mag? Ben je zoiezo van plan om als je VTM gaat doen, om naar Breda te gaan of niet?