Vrijdagavond!

Eerste en vooral weet ik niet of dit wel in dit topic moet als je een betere weet, wil je het dan verplaatsen? danku :slightly_smiling_face:

Het is vrijdagavond en dan ben ik normaal gezien nooit thuis, ik ben altijd op stap of bij vrienden ofzo
vandaag dus niet en ik verveel mij dood! Ik ben echt hopeloos, zo hopeloos dat ik zelfs aan huiswerk dacht, maar ik heb tot nu toe nog niets te doen :frowning_face:
Ik heb me nog nooit zo raar en verveeld gevoelt.
Heeft er iemand ideetjes van wat ik kan doen nu?
en geen dingen zoals tv kijken ofzo echt ideetjes :slightly_smiling_face:
alvast bedankt!

Tut-avond? Maskertjes, bubbelbad, scrubben, etc.?

t ‘Is maar wat je nog wil doen om kwart over 11. :’)

Slapen. x)

kamer opruimen? boek lezen? gwn internetten :")? gezicht verzorgen? I don’t know, tis wel bijna half 12 al xD

lucky paper stars vouwen, heel verslavend xd

Ik zou nu nog niet echt actie gaan ondernemen het is bijna half 12.
Gewoon een beetje op internet kijken, 9gag, social networks, girlscene, lookbooks, bla bla.

Dit.
Ik vind het ook niks om thuis te zitten op vrijdag. Ik heb net gewoon lekker gedoucht. Geschoren, gescrubt en allemaal lekkere dingetjes. :grinning:

Ik snap dat nooit, vervelen. Er is toch altijd wel iets wat je kan doen :’) Zo weinig mensen slagen er in zich in hun eentje te vermaken, ik vind dat zo interessant… Doe gewoon de dingen waar je anders nooit tijd voor hebt.

Hahaha dat heb ik nu ook. Ik verveel me dood :’) Ik heb wel een boek naast me liggen, maar het lukt niet echt om me erop te concentreren. Ik moet op de een of andere manier iets sociaals doen op vrijdag en zaterdag… Gewoonte denk ik.

Film kijken/boek lezen / mapcrunch spelen/ facebook/twitter/ girlscene/ chocolade eten .

Ik ben graag thuis haha en verveel me ook niet zo gauw.

Maar idd lekker tutten of je nagels eens heel anders gaan lakken, nieuwe kapsels uitproberen, eens anders proberen op te maken.
Uhmmm lezen, films kijken, internetten, slapen.

Och ik ben het gewend om elke avond alleen thuis te zitten dusja :’)
Gewoon een beetje op internet of lekker tutten, wat al eerder is genoemd.
Of als je misschien zo’n puzzelboekje hebt met bijv. sudoku’s ofzo. Dat is ook altijd wel leuk om te doen.

yoga :slightly_smiling_face:
klinkt dom,
maar ff yoga-en doet je goed :slight_smile:

Herken ik helemaal :stuck_out_tongue:

t’is misschien al laat maar ik kan de laatste tijd helemaal niet slapen voor half 2 :frowning_face:

haha omg, dit heb ik ook een hele vakantie op elk moment dat ik me ook maar even verveelde gedaan!
resultaat; 5 grote glazen potten vol met sterretjes in alle regenboogkleuren<3
nog best leuk, als decoratie :slightly_smiling_face:

Wat zijn lucky stars? :stuck_out_tongue: