Vriendschapsarmbandjes

Ik merk dat er veel vraag is naar vriendschapsarmbandjes. En ik maak die dingen graag en ik wil ze eigenlijk ook wel gaan verkopen of op bestelling maken. Nou is mijn vraag; wat zouden jullie ervoor willen betalen? En dan heb ik het over dit soort armbandjes:

http://www.how-to-make-jewelry.com/image-files/how-to-make-friendship-bracelet.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-jz9td1AfmfQ/Tj0JhATnfJI/AAAAAAAAAog/gol72-U8MFA/s1600/friendship_bracelet.jpeg

Niet meer dan 1.50 (: eig vind ik dat al teveel

Ik zou maximaal 3 euro betalen voor zulke armbandjes. Ga je ze denk je op deze forum verkopen?

Ehm, los 2,50/3 euro denk ik. Dan moeten ze er wel echt echt goed uitzien trouwens. Ik weet niet hoelang je met 1 zo’n armbandje bezig bent?
Maar dan zou ik wel vanaf een bepaalde hoeveelheid ze iets goedkoper maken of 3 voor … bijvoorbeeld. Tenminste, ik hou zelf niet zo van 1 klein armbandje, weet niet of er meer zijn die dat hebben, maar er zullen er wel zijn die er liever meer dragen.

Als ik het uitreken kom ik op 1,40 van materiaalkosten en ik ben met een gemiddeld armbandje ongeveer 2 tot 3 uren bezig.

Gezien de tijd zou ik persoonlijk zeggen dat je ze voor meer dan 3,- zou moeten verkopen.

Al zit je dan wel met de vraag of het wilt verkopen.

Rond de 2 euro.

rond de 2 of 3 euro?

0,50 tot 1,00

1euro. Ik vind dit eigenlijk van die ‘vakantiebandjes’ die je in van die standjes krijgt in grote steden. Daar vind je ze voor 1euro, dat is dan ook wat ik er aan uit zou geven.

1 euro, maximaal 1,50.

1 euro, want op de markten en op de braderie heb je ze ook.
Daar staan ze te koop voor 1 euro.

Hi coloredmelody,
Wil jij dit nog steeds doen op bestelling? Ik heb interesse…
Mssn zou je mij een mailtje kunne sturen: Remychevallerau@gmail.com
Alvast bedankt,
Groet Remy

Als je ze gewoon in grotere hoeveelheden enzo zou verkopen zou ik iets doen van 2 euro per stuk enzo, en dan 3 voor 5 ofzo…

1,40 aan materiaalkosten? Dat is meer dan ik had verwacht…
Maar ik denk iets van 2 euro…

0,50 cent tot max 1,00.
Kvind wel dat je erg veel materiaalkosten hebt hoor aan 1 zown bandje zo heel duur zijn balen wol ook niet en kan je er heel veel van maken lijkt me.

En ja op vakantie ben ik wel bereid iets meer te betalen voor zown leuk handgemaakt bandje met de naam van het land erop ofzo. Maar ook niet meer dan 2 euro.

Maar ik maak het niet met een baal wol, maar met behoorlijk duur merk borduurgaren. Met wol komt het er niet zo erg mooi uit te zien.

Ik snap eerlijk gezegd niet dat niemand handgemaakt werk kan waarderen.

1 euro en voor een specialer/dikker bandje 2 euro. Maar ik maak ze zelf, daarom zou ik ze niet kopen. (:

En ik waardeer handgemaakt werk zeker, maar ik zou er niet meer voor willen betalen omdat:

• ik het zelf kan
  • op avondmarkten, festivals e.d. vind je ook vaak kramen met van die bandjes, ook handgemaakt, en ook maar voor 1 à 2 euro

Trouwens een tip voor je: bij de Veritas (ik weet niet of je die winkel kent?) kan je goedkopere borduurgaren van goede kwaliteit kopen in duizend verschillende kleuren.