Vriendschapsarmbandjes knopen

Ja, hoe moet dat eigenlijk?? Heeft iemand miss. handige youtubelinkjes of websites voor beginners?

Zij maakt hele handige en makkelijk te volgen filmpjes vind ik.

Hier was laatst nog een artikel over op de homepage, misschien daar even zoeken.

Youtube filmpje is idd simpel! Ty! :grinning:
Oke, dan ga ik dat ff zoeken, dankjee! :grinning:

Bedoel je echt dat je dat zo gaat knopen? Want er stond idd een artikel op de homepage, maar dat was gewoon een armbandje maken, niet echt dat knopen.
Dat knopen heb ik vroeger wel een keer gedaan, dan had je 3 kleuren draadjes en dan moest je ze steeds opschuiven ofzo. En dan kreeg je van die schuine lijnen. Geen idee meer hoe dat moet.

Heeft iemand eigenlijk een idee in welke winkels je van dat borduurdraad (dat heb je ervoor nodig toch?) kan kopen?

Nou, ik denk dat je die gewoon het beste kunt kopen bij een hobbywinkel of een winkel waar ze allemaal van die garen enzo verkopen.
Maar ik weet natuurlijk niet of die bij jou in de buurt lligt…

Maar ik had zelf ook een vraag:
Hoe moet je een rond armbandje knopen?
Want ik zag wel iets dat je met van die kartonnen schijven moet werken, maar dat lijkt me echt super moeilijk!

X

misschien dit?

Je kunt ook gewoon met katoen knopen die goedkoop bij allerlei winkels en marktkramen te vinden is.

@BambiXx In speelgoedwinkels en hobbywinkels hebben ze van die setjes zoals deze bijvoorbeeld:

http://www.ostel.nl/images-ostel/252-4887.jpg

Deze hebben ze van andere merken (daar zit zo’n wiel bij+uitleg), en anders probeer je zelf zo’ n wiel te maken idd. Succes!