Vriendschaps deeg

ik vind het wel cool :grinning: Maar bij ons heeft niemand daar ooit van gehoord geloof ik xD Ik denk dat het de bedoeling is om telkens door te blijven gaan ja… Tot in de eeuwigheid :see_no_evil:

Btw, het is toch smerig als je straks 10 jaar oud deeg hebt? Of ligt dat aan mij? :stuck_out_tongue:

Nog nooit van gehoord

Ik heb ook een Herman gehad, maar die is beschimmeld xD
Maar ik had zo’n recept erbij en dan staat er heel droog;

Roer Herman met een houten lepel.
Doe suiker bij Herman
etc.

:grin:

ohja ik vat het al, het is een schimmel :stuck_out_tongue:

Ik heb mn herman vandaag tot een cake gebakken. smaakt soort van naar oliebol maar is superlekker. je zit alleen wel snel vol hihi
xx

HERMANNIEE :headbang2

ken het niet

Wij noemden dat altijd Kees;p Maar ik had het een keer en volgens mij vond ik het echt superranzigXD

Serieus ook nog nooit van gehoord…

wauw lang gelden dat ik dit topic heb gemaakt zeg
t was echt grappig om te doen bij maar de 4e pers ging t echt mis… toen namen we t mee naar zo’n avond op school en gingen we t aan irritante leraren geven, en ze zeiden toen echt heel beleefd: Hmm lekker. Nou ik zeg je, t was niet te eeeteeen! kweetniet wat ze met t deeg heb gedaan maar t was zout en klef en iel iel iel smaakte ook n beetje naar drop ofzo :crazy_face:

jaaa, vorig jaar was bij ons Herman ook eventjes in. xD
hoor er nu niks meer van

What the…

Het moet niet gekker worden. Herman het vriendschapsdeeg.

Ik heb een keer zo´n ding van mijn nichtje gekregen met de boodschap dat ik hem verder moet bakken maar ik vond het er erg ranzig uitzien dus ik heb het weggeflikkerd :relieved:

Wat een idee zeg. Zoals het op die site staat lijkt het echt alsof je een stuk deeg als een persoon moet behandelen, Herman houdt niet van metaal, dat vindt Herman fijn, serieus. xD

Jaaaaa die van mij heette ook Herman XD!

Oh heh die van iedereen heette Herman x’[