Hee meiden,
Er is een nieuwe jongen op school en zit bij mij in de klas.
Het is echt een knappe/mooie jongen, beetje getint en blauwe ogen =O.
echt zoveel meiden vinden hem knap…
Na ik was een van de eerste die praatje met hem ging maken enzo verder niet echt iets byzonders.
Toen ik Nederlands had ergens deze week zat ik zo’n cakeje te eten en er zaten blijkbaar kruimels op mn mondhoeken, hij zat achter mij en ik was met hem aan het praten zegt ie’ er zit hier wat bij je mondhoeken. dus ik haal het weg vraag ik, en is het weg?’ zegt ie nee. dus hij buigt zo voorover en haalt het zo weg en ik keek hem recht in z’n ogen… hahha (:
Verder hadden we paar dagen geleden zo’n lijst gekregen met alled nummers erop voor als er iets uitvalt.
Kreeg ik later op die dag een smsje van hem, over huiswerk blablabla want hij had nog geen boeken.
Dus beetje gesmst enzo.
gister smste hij of ik zondag naar de uitmarkt ging in utrecht, zo niet heb je zin om mee te gaan? het was voor ckv dus ik sms hem, ja is goed lijkt me gezellig! Xx
maar vandaag zag ik dus dat hij bij een ander meisje die ook nieuw is precies het zelfde deed met dat kruimeltje =O, dat meisje heeft maar 2 vakken met hem volgens mij. ik dacht echt van wtf? ga je dat nou bij elk meisje doen? :S
hij ging ook gelijk naast haar zitten want ze zat ook alleen, en het is ook nog eens een knap meisje en dat weet ze ook van zich zelf en doet ook best arrogant.
hij krijgt ook allemaal aandacht van de ‘populaire meiden’ die nu een jaar over doen en in mijn klas zitten…
en hoort al bij het groepje volgens mij.
ik had een ander vak dan hem en smste hem het laatste uur dat ik ong pas om 14uur in utrecht kon zijn. toen ik uit was kwam ik hem nog tegen op de gang en riep hem van ja hoelaat? hij deed gebaar met zn handen om 2 uur en liep weer door, dus ik riep hem nog x van gaan er nog meer mensen mee of met z’n 2en?
dus hij iets van met z’n 2en fozo dus ik zo okee gezellig.
hij moest de bus halen dus hij had volgens mij beetje haast. ik fietste langs zijn bushalte en hij zag me waarschijnlijk niet denk ik…
maarja ik weet niet of het een soort van date is want aan de ene kant, ja hij weet volgens mij wel dat hij wel leuk koppie heeft en het is wel een chantertje haha.
sorry voor het langer verhaal!