Vriendschappelijke date of?

Hee meiden,

Er is een nieuwe jongen op school en zit bij mij in de klas.
Het is echt een knappe/mooie jongen, beetje getint en blauwe ogen =O.
echt zoveel meiden vinden hem knap…

Na ik was een van de eerste die praatje met hem ging maken enzo verder niet echt iets byzonders.
Toen ik Nederlands had ergens deze week zat ik zo’n cakeje te eten en er zaten blijkbaar kruimels op mn mondhoeken, hij zat achter mij en ik was met hem aan het praten zegt ie’ er zit hier wat bij je mondhoeken. dus ik haal het weg vraag ik, en is het weg?’ zegt ie nee. dus hij buigt zo voorover en haalt het zo weg en ik keek hem recht in z’n ogen… hahha (:

Verder hadden we paar dagen geleden zo’n lijst gekregen met alled nummers erop voor als er iets uitvalt.
Kreeg ik later op die dag een smsje van hem, over huiswerk blablabla want hij had nog geen boeken.
Dus beetje gesmst enzo.

gister smste hij of ik zondag naar de uitmarkt ging in utrecht, zo niet heb je zin om mee te gaan? het was voor ckv dus ik sms hem, ja is goed lijkt me gezellig! Xx

maar vandaag zag ik dus dat hij bij een ander meisje die ook nieuw is precies het zelfde deed met dat kruimeltje =O, dat meisje heeft maar 2 vakken met hem volgens mij. ik dacht echt van wtf? ga je dat nou bij elk meisje doen? :S
hij ging ook gelijk naast haar zitten want ze zat ook alleen, en het is ook nog eens een knap meisje en dat weet ze ook van zich zelf en doet ook best arrogant.

hij krijgt ook allemaal aandacht van de ‘populaire meiden’ die nu een jaar over doen en in mijn klas zitten…
en hoort al bij het groepje volgens mij.

ik had een ander vak dan hem en smste hem het laatste uur dat ik ong pas om 14uur in utrecht kon zijn. toen ik uit was kwam ik hem nog tegen op de gang en riep hem van ja hoelaat? hij deed gebaar met zn handen om 2 uur en liep weer door, dus ik riep hem nog x van gaan er nog meer mensen mee of met z’n 2en?
dus hij iets van met z’n 2en fozo dus ik zo okee gezellig.

hij moest de bus halen dus hij had volgens mij beetje haast. ik fietste langs zijn bushalte en hij zag me waarschijnlijk niet denk ik…

maarja ik weet niet of het een soort van date is want aan de ene kant, ja hij weet volgens mij wel dat hij wel leuk koppie heeft en het is wel een chantertje haha.

sorry voor het langer verhaal! :blush:

1 woord, 6 letters: PLAYER

Sinds wanneer is een date vriendschappelijk?

Misschien is 't gewoon een aardige jongen en doet hij bij elk meisje zo. Of misschien ook niet. Beetje moeilijk om voor ons in te schatten hoe hij is als jij hem ook niet kent…

Tjaa, dat geloof ik best!
Maar hij blijft knap hahahaha.

Ben ook niet van plan om zondag wat anders te gaan doen ofzo hoor :open_mouth:
Ik denk dat ik met hem echt goede vrienden kan worden terwijl alle meiden op hem geilen, want zelf heb ik er niet echt behoefte aan…
Want half jaar geleden leerde ik andere jongen kennen op een examengala en hij is nu van school af en studeert maar nog steeds vind ik hem leuk… we hebben ook wel paar x afgesproken enzo maar het bleef zo onduidelijk nu nog steeds na 5 maanden…
Gaat ie me opeens smsen als ik hem probeer te vergeten :expressionless:

Dus ik zie niet voor me dat ik met die nieuwe jongen aan het kutte ben ook al is hij erg aantrekkelijk en een beetje fout haha.
Maar ik voelde me wel beetje jaloers toen hij dat bij dat andere meisje dat ook deed, maar het is ook helemaal geen leuk meisje. echt zo’n meisje van kijk mij nou ik ben knap/mooi en kan iedereen krijgen… :S

Beetje jammer dat het woord ‘player’ zes letters heeft.

OT: hij komt wel een beetje over als een player zo. Maar dat weet je natuurlijk nooit tot je hem een beetje leert kennen. Ik zou er gewoon vanuit gaan dat het vriendschappelijk is en dan zie je wel!

-

Volgens mij is het een player, wil je echt wat met hem, zorg dan dat jij hem playt :’)

Ik ga het ook zien als een ‘vriendschappelijke date’ denk ik…

Maar hij lijkt me ook een aardige jongen waar je mee kan lachen, maar hij hoort al bij het ‘populaire rokers’ groepje met die meiden die zijn blijven zitten en waar heel veel mensen tegenop kijken en die iedereen kent…

En als hij idd naast dat arrogante meisje zit dan denk ik echt van… uhh ja kan het niet goed uitleggen, dan ben ik toch een beetje jaloers denk ik, en toen hij dat dus ook bij haar deed met dat kruimeltje, dacht ik echt van wtf dus het stelde niks voor? want we hadden toen wil dikke oogcontact whaha, maar toch voel ik me erg aangetrokken tot hem want het is echt mijn type waar ik op val :'D.
Maarja ik hoef aan de ene kant ook gewoon niks met hem omdat hij alle aandacht krijgt van al die meiden enzo en ik ben nog lang niet over die andere jongen van het examengala maar die is ook stukje ouder en nog steeds niet volwassen :|.

Hij zal het toch niet expres doen? me telkens smsen en dan weer niet reageren? hij gebruikt namelijk nooit z’n mobiel en zit nooit op facebook/msn en laatst begon hij weer tegen me te praten op msn en het was weer lekker spontaan zoals eerst en dan hoor ik weer een tijd niks van hem…

ik ga morgenavond uit en ik wil hem eig smsen, of hij dan ook uit is waar ik uit ga, of iets anders…
probeer ook over hem heen te komen maar dan denk ik een tijd niet aan hem en hoppa dan smst hij me weer. hij moet duidelijk zijn in wat hij wilt en anders, prima even goede vrienden maar dan moet ie me ook met rust laten en me niet meer smsen… hij zit ook gelukkig niet in een studentenvereniging :grinning: :blush:
elke x als ik er over begin waar ik aan toe ben reageert hij niet, prima maar ik wil niet op hem wachten want dan kan ik lang wachten denk ik voordat hij zelf weet wat ie wilt.

indd.

Dit is echt iets typisch vrouwelijk. Je maakt te snel je conclusies…Dat veel meiden achter 'm aanlopen en hij af en toe eens 'n kruimeltje wegveegt, betekent toch niet meteen dat hij 'n player is? Slow down en kijk eerst hoe 't zondag gaat. Je zal 't wel merken als hij jou oprecht leuk vindt.

Okee, maar ik zie het meer vriendschappelijk iets doen voor school… Maar ik weet niet hoe hij het ziet… Want als hij zo doet hij andere meiden ook is er niks byzonders tussen ons denk ik. Ook al blijft hij erg knap haha.

Maar nog een groter probleem!! Ik dacht dus dat ik over 'daan was. Die jongen van het examengala. Maar meneer belde me net om kwart voor 3 want hij was uit. Het was gezellig gesprek enzo lekker spontaan zoals eerst maar ik weet nu weer waarom ik hem zo leuk vind en ik mis gewoon onze gesprekken van paar maanden geleden alleen elke x als ik er dus over begin van ja waar ben ik aan toe, reageerd hij heel vaag of gewoon niet… En hij zou me over uurtje opnieuw bellen want hij is nu aan’t fietsen maar hoe kan ik iemand nou vergeten als hij me op dag moment weer gaat smsen of bellen?! Hij zal wel weer me vergeten te bellen want hij heeft wat gedronken en hij vergeet de laatste tijd veel dingen… Dit is namelijk de eerste x dat ik echt verliefd ben en daar kan die nieuwe jongen van school gewoon niet aan tippen daar ken ik hem niet goed genoeg voor, maar dat hoefr ook niet want ik wil Daan! Maar dat is onbereikbaar geval ben ik bang… :frowning_face: what to do?? Het is al ondertussen 5 maanden verder ik weet niet of hij me nog leuk vind… Eerst vonden we elkaar echt leuk, maar nu weet ik het niet meer… Want ik proneer hem niet te smsen of bellen want hij moet nu maar laten zie dat hij me echt leuk vind want ik en er aan de ene kant ook wel klaar mee het heeft wel lang genkeg geduurd… Maar toch het blijft kut =\

Als jongens erachter komen dat ze knap zijn en veel vrouwen kunnen krijgen worden ze minder, dat is zo jammer altijd. Daar zou ik wel een beetje mee uitkijken.

En verder… je kent hem niet zo goed toch? Je kan altijd proberen hem beter te leren kennen en als het klikt kan hij heus wel inzien wat een leuk meisje jij bent en wordt het misschien nog wel wat. :’)

je komt er nog wel erachter hoe werkelijk is
date met hem en ziet of hij meent
of anders hou je het op vriendschappelijk

Ja idd! Daar knap ik ook meestal op af als ze weten zat ze knap zijn… Daarom denk ik ook dat ik goede vrienden met hem kan worden ipv meer.

Maar kunnen jullie me helpen met Daan? :blush:
Want hij had me nog terug gebelt om kwart voor 5 maar me moeder kwam om 10 over 5 me kamer binnen omdat ze boos was omdat ik zo laat nog belde…
Maar die gesprekken waren weer zo spontaan als eerst…
Smste hem net’ hee! Lekker geslapen? Ga je nog wat leuks doen vandaag? Ben eindelijk klaar met werken. X.

Als hij deze week niet reageerd dan ben ik echt klaar, maardat zeg ik al 3 maanden lang terwijl het al 5 maanden bezig is… Hij weet zelf niet wat hij precies wilt en dan denk ik van prima even goede vrienden maar dan moet hij me ook echt met rust laten en me niet meer gaan smsen want zo kom ik nooit over hem heen…