Hallo dames!
Er zit een jongen bij mij op werk en ik begin hem steeds meer leuk te vinden… Ookal is het niet echt een goed idee omdat het op werk is. Maar ik ben stagiere dus ik werk daar tijdelijk.
We gaan vaak in de pauze met elkaar om, dan loopt ie vaak met mij mee. en op terug weg nemen we hetzelfde trein terug.
En op werk heeft iedereen een eigen gmail voor werk. Je kan dus gewoon chatten als je in je inbox bent.
Er was een dag dat hij thuis bleef omdat de treinen niet reden. Dus hij was vrij. toch kwam die online op gmail. dus ik ging met hem chatten en af en toe ging hij weg om te gamen. maar in de middag bleven we anderhalf uur lang non-stop te chatten. het gesprek duurde de hele middag maar ik moest ook af en toe werken…
Dus ik weet het niet… als ik vrij zou zijn op werk en ff mn mails thuis ga checken zou ik niet veel gaan chatten met mijn collega’s… die zie je toch de volgende dag weer.
Maar oke dit kan best vriendschappelijk bedoeld zijn…
dit gebeurde allemaal op 1 dag:
Op werk gingen we de kantoorruimte opnieuw inrichten en iedereen krijgt dus andere plek. we wisten niet zker of we zelf mochten kiezen of niet. Maar hij zei tegen mij: “is het goed dat ik dan bij jou kom zitten?” ik antwoordde gewoon cool: “Oh, ja is goed” (haha stiekem was ik wel blij)
Later, hadden we over baarden en scheren ofzo, en toen zei ik voor de grap dat ik me ook scheer. *wrijvend over mijn keel* het was duidelijk een grap.
En hij zat tegenovermij en boog voorover en aaide over mijn keel en zei dat mijn keel echt zacht was…
Oja en toen we op de trein gingen wachten hing er een bordje en ik begon te springen om dat bordje aan te raken maar ik kon er net niet bij en hij kon er gemakkelijk bij. Toen vroeg hij: “haha, moet ik je optillen?” maar ik lachtte verlegen… echt stom dat ik geen ja zei of zo
haha!!
volgende keer weer ff proberen dan…
Bij afscheid zeggen we normaal gesproken altijd “doei” tegen elkaar. maar deze keer keek hij mij aan en gaf hij mij een hand, en daarna een box en dan zo met je handen glijden ofzo iets haha…
Wat denken jullie? op werk is het niet zo dat we veel oogcontact kunnen maken want als ik naar hem moet kijken dan moet ik mijn hoofd draaien en dan zie ik zijn rug.
[b][message=8344763,noline]holahola schreef op 22 June 2011 @ 22:56[/message]:[/b] hallo meiden! hier ff een update:gister was hij er niet. maar wel online in die chat van werk!! we hadden beetje over dit en dat en toen vroeg hij spontaan “heb je misschien zin om naar mijn feestje te komen?
” (zijn verjaardagfeest) en omg… mijn hart begon hard te kloppen… ik werd warm en haha ik zei ja lijkt me leuk!
Ik begon pas stage te lopen eind mei… en het is nu halverwege juni dus ik ken hem niet zo goed… ik was wel erg blij dat ie mij vroeg!! hij zei nog: “leuk dat je komt”Vandaag vroeg ik nog hoeveel mensen op zijn verjaardagfeest komen en hij zei dat het aardig druk word… 30 mensen of zo.
dus ja hmm…
maar hij legde uit hoe je daar naar zijn huis kon komen en toen had ie zijn nr gegeven! (ik hoefde het niet perse ernaar te vragen, maar ik deed het gewoon)dat was het voor zover…
als er weer iets gebeurd dan laat ik jullie het zeker weten!
[b][message=8355347,noline]holahola schreef op 23 June 2011 @ 19:44[/message]:[/b] aww oke is goed hoor meid! :slightly_smiling_face: Nog bedankt voor je reacties :slightly_smiling_face:!!Vandaag is niet veel boeiends gebeurd…
a.s zaterdag zie ik hem weer… op zijn verjaardag! nou ben benieuwd!
Ik zorg dat ik die dag tip-top uitzie! haha
x
[b][message=8446344,noline]holahola schreef op 26 June 2011 @ 16:05[/message]:[/b] Hallo!! :slightly_smiling_face: gistermiddag was er dus een verjaardag. Ik kwam daar aan en toen hij de deur opendeed zei ik gefeliciteerd! en gaf hem een hand en 3 wangenkus. het regende dus hij vierde het in de woonkamer. Het was leuk en supergezellig! Toen ik daar kwam, dacht ik dat ik niemand zou kennen alleen de jongen die ik leuk vind. Maar er kwamen toch nog paar mensen die ik van gezicht ken, en daarmee heb ik heel de dag mee gepraat!! (ook af en toe bij andere mensen) en met zijn moeder heb ik ook lekker gekletst! super aardig was ze. ik hielp haar soms ook met dingen. ik heb een kadootje meegebracht voor hem, [i](Ik kan jullie helaas niet vertellen wat ik heb gekocht, ik ben bang dat er misschien hier iemand dit toevallig leest die gister er ook was)[/i] Maar hij vond het supervet!! :slightly_smiling_face: en volgens mij werd ie ook rood. Op zijn verjaardag heb ik weinig met hem gepraat.. ik was meer bezig met andere mensen. en hij ook. We hadden ook geen oogcontact ofzo.. het was te gezellig haha.. echt erg. Maar ik vind hem nog steeds leuk maar ik wil het niet te duidelijk laten zien... ik hoorde van zijn vrienden dat hij op school stil is. (op werk valt dat wel mee) en van zijn moeder en een collega hoorde ik dat hij soms onzeker is?! (niet dat ik specifiek ernaar vroeg hoor, was gewoon toevallig!) maar ik heb dat niet eens gemerkt joh! Misschien moet ik diegene zijn die de eerste move moet maken.. ik kijk wel ff naar het juiste moment dan.. Oja bij afscheid stond ik tegenover hem, en we zeiden gedag. het was paar seconde stil.. we deden niets. geen knuffel, geen hand. niets. maar de tijd ging snel voorbij, zijn vrienden waren best druk haha. dus het was niet echt awkward ofzo. droog.Ik denk dat we allebei verlegen waren bij afscheid en dat er daarom niets gebeurde.. geen hug ofzo. die ene dag toen die mijj aaide over mijn keel en vroeg of die mij moest optillen, had ie flink wat biertjes op. want dat was na werk, tijdens werkborrel. maar hij was niet dronken. dus hij durfde toen wel wat meer??
[b][message=8500510,noline]holahola schreef op 28 June 2011 @ 18:02[/message]:[/b] Update voor vandaag:hij werkt thuis dus ik was op kantoor en we hebben vandaag alweer super veel gekletst in het chat. ik heb een knuffel op werk meegenomen en hij vroeg wie de moeder en de vader was. (niet wie zijn de ouders. maar echt wie is de moeder en de vader) en ik zei: eh geen idee. ik ben in iedergeval de moeder want ik heb het meegenomen
wil jij de vader zijn? toen zei hij: JAAAAAAAHH
ahha en aan het eind van de dag zei ik doei en hij zei dat ie het vandaag leuk vond. ik zei ja ik ook.
Alhoewel… ik heb in de middag wel aan hem gevraagt of hij een film heeft gezien dat momenteel in de bios draait en hij zei nee. ik zei ik ook niet en ik wil die best zien!
(hint) maar hij vroeg niet helaas xD
Hij vertelde nog dat zijn moeder had gezegt dat ze het lief vond dat ik haar beetje had geholpen enzo. dus ik heb wel beetje goede indruk achtergelaten hihi.
voor op werk moest hij collage maken van foto’s van alle collega’s. omdat onze baas weg gaat, en we krijgen dus andere. dus hij zei “ff een leuke foto van je vinden” toen zei ik: “moeilijk” terwijl hij op hetzelfde moment zei: “vast niet moeilijk” en allebei “haha”
Zo. dat waren de hoogtepunten van de chat.
de rest was gewoon leuk en ja meer vriendschappelijk.morgen zie ik hem
[b][message=8574022,noline]holahola schreef op 01 July 2011 @ 23:52[/message]:[/b] [b]Belangrijke Update!![/b]Gister was het donderdag. toen hadden we over de borrel van werk, want bijna elke vrijdag is er borrel. en ik vertelde hem dat ik deze vrijdag niet kan… toen zei hij: "“jaaaaa zeg… haha wat ga je morgen dan doen?”
eh ik vertelde hem dat ik dan al afgesproken heb met mn beste vriend, we zouden naar de bios gaan en insidious kijken. daarna begon ik beetje te hinten dat ik ook andere films wou gaan kijken en noemde paar films dat momenteel in de bios draaien. Hij zei dat hij Transformers ook wou zien maar dat iedereen het een domme film vond. en ik vertelde dat mn vrienden die het gezien hadden, het wel een toffe film vonden!!
waarop hij zei: “hmm ga ik wel in me eentje…”
toen dacht ik… oke dit is mijn kans… volgens mij is dit een hint?dus ik zei: “haha we kunnen wel volgende week samen gaan als je wil”
en hij zei: “ow nou dat klinkt niet verkeerd”daarna hadden we over wat anders haha… ik vroeg nog op de terugweg wanneer, maar we zouden nog kijken welke dagen.
Vrijdag vandaag:
Het uitje met mijn beste vriend ging niet door omdat Insidious pas om 00:15 begint. en hij had ook geen zin meer. dus ging ik gewoon naar de borrel. want die ging wel door! en ik heb bijna alleen maar met die jongen gekletst haha! daarna gingen we eten halen, en samen lopen en etend. lekker veel gekletst en in de trein gezeten. het was heel leuk
hij zei zelf ook bij afloop dat hij het leuk vond! en ik zei “haha ja ik vond het vandaag ook leuk”
Oja vandaag nam hij zelf de iniatief om paar keer te vragen op welke dagen en hoelaat we naar de film gaan enzo.
Dus we gaan deze zondag naar Transformersmaar nog niet afgesproken hoelaat, we zouden nog thuis kijken en ff bellen… hihi
Volgens mij is zondag een date…
true story sis
[b][message=8757927,noline]holahola schreef op 05 July 2011 @ 09:53[/message]:[/b] EERGister zondag was dus DE dag.. dat ik met hem heb afgesproken! Hij stuurde gister een sms over hoelaat ookalweer we hadden afgesproken.. en zijn sms begon met "yo" dus ik dacht oh oke misschien wordt het toch geen date?? ik weet het niet.. hahahaha!! ik deed me best om die dag goed uit te zien, ik had blote benen, rokje en hakken aan. en een blousje. De film duurde erg lang maar het was wel leuk. en we hadden ook lol gehad tijdens de reclame. Toen de film afgelopen was, was het alweer half 5. maar dat was te vroeg voor avondeten.. maar ik wist niet wat we konden doen dus vroeg ik of hij in de avond in de stad wil eten OF dat hij gewoon thuis wil eten. hij zei "ik denk dat ik thuis ga eten, maar als je in de stad wil eten is dat ook goed" toen had ik hem bij mij thuis uitgenodigt om te eten. en hij vond dat wel leuk! Mijn ouders waren nog niet thuis, dus we waren alleen. we hadden op de wii gespeeld en pizza's besteld! en op de computer spelletjes gespeeld. het was super leuk! hij vond het ook heel leuk :slightly_smiling_face: het was te gezellig!! maar niets romantisch was gebeurd hoor ook geen kleine flirt.. het ging allemaal zo vriendschappelijk.. mijn ouders kwamen ongeveer 11 uur thuis en daarmee heeft ie kennis gemaakt en op de bank gekletst. toen moest die de bus halen om zijn laatste metro te halen dus ik bracht hem naar de bus. Het was erg laat geworden haha.. zijn moeder belde hem toen we buiten op de bus stonden te wachten.. zijn moeder zei dat hij zn laatste metro niet gaat halen omdat het zondag is.. dus andere tijd. ja wisten wij veel!! en zijn meoder was zo boos dat ze hem niet op wou komen halen.. dus ik probeerde andere oplossing te vinden en vroeg of er bobbus bij hem in de buurt stopt. en hij zei van niet.. en dat was wel kut. dus ik moest wel mn ouders vragen of ze hem naar huis wouden brengen en mijn ouders vonden dat echt niet lauw. maar we hadden geen keus, we konden hem echt niet in de steek laten dus mijn moeder bracht hem met de auto naar zijn huis.. en ik ging mee.. de rit was zo awkward.. heel stil.. met radio aan.. af en toe vroeg ze welke weg. en ehh toen hij afgezet werd vertelde mn moeder dat ze heel boos was.. en dat ze hem niet goed vind en ze heeft hem afgekeurd. ze wilt ook niet dat ik met hem om ga :S alleen maar vanwege dit.... hij voelde zich zo schuldig en ik ook.. we schaamde ons best wel.. later in de nacht stuurde hij een sms dat het hem 100x speet en dat ie het lullig vond voor mn moeder.. maar ondanks dit vond ie het wel een leuke dag en vroeg of we dit vaker kunnen doen.. als ik dat ook wil!! haha omdat ie dat zei, denk ik dat ie mij misschien toch wel leuk vind? ofja interesse in me heeft!! :slightly_smiling_face: maar het zal moeiljiker gaan vanwege mn ouders.. hij heeft de 1ste indruk echt gefaald.
[b][message=8776219,noline]holahola schreef op 05 July 2011 @ 20:06[/message]:[/b] vanaf nu zie ik hem maar 2 dagen per week! niet meer zoveel.. vanwege vakantiewerk wilt ie minder werken.. (maar ik ben work-a-holic dus ik werk liever wel veel) Ik vertelde hem dat ik het jammer vond dat ik hem dan minder zie.. en hij vond het ook jammer.. op de terugweg in de trein is het 1ste x dat er af en toe stilte was. maar ik vond het niet heel awkward ofzo, want ik was best moe. geen idee of hij dat erg vond. haha maar het was zoals altijd wel gezellig en leuk met hem hoor. morgen neem ik kleine reis-bordspelletje mee. (want het is 40min met de trein) hij vind het wel leuk dus hihi! :slightly_smiling_face: Oja, dit weekend vier ik mijn verjaardag en ik heb hem ook uitgenodigt!! dat wordt dus wel lache :slightly_smiling_face: maar ik denk niet dat er binnekort iets gaat gebeuren ofzo hoor. Als ik eerlijk ben, denk ik dat na de vakantie alles gaat veranderen. dan moet ik weer naar school. en hij werkt daar nog. dus zien wij elkaar veeeel minder. dan zien we wel of we dan nog met elkaar afspreken of niet.. maar werk is wel een goede kans om elkaar te leren kennen! ben blij dat ik hem zo heb ontmoet. (eigenljik had ik hem al eerder ontmoet op school maar toen waren we geen vrienden)
[b][message=8794521,noline]holahola schreef op 06 July 2011 @ 20:26[/message]:[/b] vandaag op chat vertelde hij dat die blij is dat ik bij hun ben komen werken, anders was het heel saai.. ik was blij dat die dat zei, dus ik vertelde hem dat ik ook leuk vind dat die bij mij werkt! alleen ivm zomervakantie, zien wij elkaar maar 2 dagen per week..In de middag begon het te regenen. ik zei: “ooh… het regent… ik heb geen jas bij me!!” waarop hij zei: “oh haha ik wel… je mag anders wel die van mij lenen”
toen keek ik naar de kapstok, en weer naar hem en ik zei: “krijg jij het dan niet koud?” toen zei hij “nee joh”
Nou dat vond ik wel aardig van hemmaar het ging niet meer regenen toen we klaar waren met werken.
Op de terugweg in de trein, zat die naast mij. en ik fopte hem dat ik iets in mn hand had, maar dat was niet zo. dus pakte hij speels mijn hand en deed die op een neer beweging, hij zei: “nouwww”
ik dacht… oooh… hij pakt mijn hand…
hihi!
de volgende keer dat ik hem zie is deze zaterdag… op mijn verjaardag…!!
[b][message=8857516,noline]holahola schreef op 11 July 2011 @ 21:58[/message]:[/b] mijn verjaardagfeest was geslaagd! een toppie! klinkt misschien arrogant maar volgens mijn vriendin en paar vrienden zag ik er goed uit! haha :stuck_out_tongue: en hij was er ook maar hij&ik hadden niet veel gekletst. iedereen had wel naar zn zin (zeggen ze) Maar hij heeft mij vandaag uitgenodigt voor een BBQ met zijn vrienden, deze week, maar ik heb nee gezegt omdat ik dan niet kan :frowning_face: hmm dus hij wilt mij voorstellen aan zn vrienden?? :slightly_smiling_face: of met mij vaker afspreken ofzo :slightly_smiling_face: maar dit kan nog steeds vriendschappelijk uitlopen..
[b][message=8866337,noline]holahola schreef op 12 July 2011 @ 21:57[/message]:[/b] Vandaag vroeg hij of we konden afspreken buiten werk.. en ik zei natuurlijk ja :stuck_out_tongue: Deze zaterdag hebben we bij hem thuis afgesproken! spannend!
Bedankt voor het lezen x