Vriendschap

Wat betekend vriendschap voor jou?
ik doe een project op school, over vriendschap en liefde bij levensbeschouwing dus ik wil graag ff weten wat jullie willen in vriendschap, wat is voor jullie de perfecte vriendin.
xxxx(L)

Vriendschap is voor mekaar klaar staan wanneer je mekaar nodig hebt
mekaar de vrijheid geven, elkaar respecteren.
Zoiets denk ik

wil je ff bij actieve onderwerepn bij gatis tijdschriften kijken:$

Oww en mijn bff heet ook myrthe (je schrijft t net wat anders)

Ik denk dat je je bij je beste vrienden veilig moet kunnen voelen, je moet helemaal jezelf kunnen zijn en niet bang hoeven zijn dat ze je uitlachen. En lief zijn voor elkaar, bijvoorbeeld echt je best doen voor een verjaardagscadeau of elkaar soms trakteren en niet zeggen: dat moet je terugbetalen. En je moet elkaar respecteren, als je ruzie hebt en de een zegt: ik voel me gekwetst dat de ander dat dan probeert te begrijpen en er iets aan wil doen. En niet zeggen: dat is helemaal niet zo. Ook moet je altijd op elkaar kunnen rekenen en elkaar nooit laten vallen. Dat denk ik, maar een vriendschap is nooit ideaal. Dus ik denk dat het goed genoeg moet zijn om met elkaar te willen blijven. En sommige vriendschappen zijn beter als ze oppervlakkig zijn. Als je dieper gaat kom je vaak vervelende dingen tegen en als je die dingen niet kunt veranderen of accepteren dan is het niet goed. Maar als je iemand vind waarbij dit wel allemaal klopt, dan heb je geluk! xxxx

iemand met wie je alles kan delen me wie je lol kan hebben met wie je altijd een leuke tijd hebt en gewoon iemand die er altijd voor je is

Iemand waarbij je alles kwijt kan. En waar al je zorgen vergeet. Iemand die er altijd voor je is. Iemand waarmee je lol kan maken en melug kan zijn. Voor mij is een vriendin of vriend voor het leven het mooiste geschenk wat er is!<333

Jezelf kunnen zijn

iemand waarbij je terecht kan als er iets is maar ook gewoon om lol mee te hebben, iemand die je nooit meer kwijt wil