Vriendschap over?

Mijn ‘beste’ vriendin is net terug van vakantie,
& heeft ‘zo gezegt’ een vakantie vriendin alleen geloof ik der niet echt.
Ze heeft me al heel vaak veel verdriet gedaan dus kan ik er niet erg meer vertrouwen…
maar goed ze doet opeens heeel erg raar, ze is net terug van een week vakantie op een camping in Belgie & heeft ‘zo gezegt’ - ik geloof haar niet echt - een vakantie vriendin ‘Lauren’ ten 1e erg toeval want ik zei dat ik Lauren een super mooie naam vind. ten 2e omdat ze een beetje te overdreven doet ze is zo gezegt met haar aan het watsappen terwijl ze helemaal niet online is en ze zegt dan alles wat hun zeggen op WA op Twitter, een beetje om mij dan jaloers te maken ofso denk ik omdat ik zo’n vriendengroep had in Spanje. & ik ben helemaal weg van Louis Vuitton dat weet je :wink: en dat meisje heeft zo gezegt alle Louis Vuitton tassen zegt ze op Twitter allemaal een beetje heeeel erg raar maar goed mijn punt is dus ze reageert niet als ik iets stuur naar haar & ze doe gewoon zo overreven close en nep want dan zegt ze zo van op Twitter heel de tijd op WatsApp met Lauren terwijl ze de hele dag niet online is & ze heeft zo gezegt geen twitter en hyves enzo weet je wel.

hebben ze geen foto’s met elkaar?

Nee ook niet

Gewoon negeren hoe ze doet, gaat wel over…

.

Lekker laten

Dit klinkt inderdaad alsof die vriendin nep is. Waarschijnlijk probeert ze gewoon je te stangen, gewoon laten en dan gaat ze vanzelf wel over als ze ziet dat het geen indruk op jou maakt.

Het kan toch zo gezegt dat ze een vriendin heeft gemaakt? :confused:

^ :face_with_raised_eyebrow:??

Ik snap echt helemaal niets van je verhaal. zo gezegt

Ik snap je verhaal ook niet helemaal. Maar echte vriendinnen gaan elkaar toch niet jaloers zitten maken (en al helemaal niet met leugens)?

Maar goed. Je moet er gewoon niet op in gaan, dan waait het vanzelf wel over.

Waarschijnlijk heeft ze gewoon aandacht nodig,
die moet je haar niet geven, dan gaat het vanzelf wel weer over.

Dit hoeft niet perse iets over jullie vriendschap te zeggen hoor, misschien is ze er juist wel heel onzeker over, en doet ze het daarom!

Benadruk je nou bewust je eigen fout? Zo gezegd.

Dat is indd best raar gedrag ._.
ik zou dat heel slecht kunnen uitstaan xd

Das idd best wel raar…
Je moet haar gewoon laten.
En anders praat met haar er gewoon over.
Maar zo ik lees dat ze je vaker verdriet heeft gedaan en dat hoort een vriendin niet te doen.
Ik zal dan heel goed nadenken of ze jou dan wel waard is.

Ze herhaalt de fout van de TS.

Maar OT: dat klinkt inderdaad alsof ze die vriendin verzint. Ze zal er vast wel een keer mee ophouden en stoppen met je te negeren, maar ik zou als ik jou was goed nadenken of ik wel zo’n vriendin zou willen…

Misschien laf, maar als ze bijvoorbeeld is naar de wc gaat en der mobiel laat liggen dat je kan kijken?
Ik zou wel eerlijk tegen haar zeggen hoe je er over denkt?

Gewoon heel erg vrolijk doen en doen alsof je het heel erg leuk voor haar vind etc. Als het dan niet waar is dan stopt ze vanzelf, omdat dat niet de reactie is waar ze op hoopte.