Hoi,
Ik heb een beste vriend. Laten we hem even S. noemen. Nou. Met hem ben ik nog niet zo lang beste vrienden, een halfjaartje pas ofzo. Nou, onze vriendschap werd best wel close. We zeiden ook ‘i love you’ tegen elkaar enzo, als vrienden dacht ik. Maar toen werd het wel heel erg, hij smste mij elke dag en op mijn verjaardag belde hij me vanuit Oosterijk helemaal terwijl dat hartstikke duur is. Toen begon ik iemand leuk te vinden, zijn beste vriend. Ik had eindelijk de moed verzameld om hem dat te vertellen alleen toen was hij geschockt en in de war, (hij wou vertellen waarom, maar toen moest ik weg) de dag daarna kwam ik er nog op terug maar hij wou écht niet meer vertellen waarom en werd boos als ik erover begon. Ik begon het idee te voelen dat hij me zag als meer dan een vriendin. Ikzelf vind hem niet leuk, hij is mijn type niet en ik wil onze vriendschap niet verpesten, hij is wel onwijs lief (: Toen sloeg het ineens helemaal om uit het niets. Hij praatte op msn niet meer tegen mij, vermeed mij in de klas en ging om met veel vriendinnen van mij maar zei zo min mogelijk woorden tegen mij. Ik vroeg me af waarom, maar ik dacht dat als ik het zou vragen hij zou doen alsof er niks aan de hand was (heeft hij wel eerder gedaan). Nu dus, ben ik bang dat onze vriendschap over is. Ik mis hem echt enorm en ik wil hem terug als beste vriend, maar eigenlijk ben ik ook onwijs boos dat hij me zo heeft laten stikken. Nu de vraag is: moet ik hem vergeten, negeren, vergeten, vragen wat er aan de hand is? Ik weet het echt allemaal even niet meer en ik zit er best wel mee.
Alvast bedankt als je me wil helpen!