vriendschap of toch niet?

.

Te vaag sorry…

waarom reageer je dan? haha

Ik snap er ook niet veel van.

mm ben ik echt te vaag?

Ja…

oke beter stel ik het dan op de algemene vraag manier:

als jij hebt gezegd tegen een jongen dat je hem leuk vind en hij wil wel contact met je blijven houden, kan dat dan ook vriendschappelijk zijn? aangezien hij weet dat je hem leuk vind.

misschien zo iets duidelijker ghehe

Dit is gewoon vriendschappelijk. Als een jongen tegen je praat betekent dat niet perse dat hij je leuk vind. Hij heeft duidelijk gezegd dat hij je niet leuk vind.

Flirt hij met je opwhatsapp of zijn het gewone gesprekken? Het kan zijn dat hij het gewoon vriendschappelijk opvat, maar dat jij denkt dat er meer is omdat je dit zo graag wil. Spreek eens af met hem, als je je daar goed bij voelt en zie hoe het verloopt dan.

Als hij gezegd heeft dat het vriendschappelijk is dan zou ik er vanuit gaan dat het inderdaad vriendschappelijk is. Ik kan uit je verhaal ook niet echt een duidelijke reden halen waarom hij het dan als meer zou zien.

ik denk helaas dat garapoesje gelijk heeft… de meeste jongens geven het anders wel aan als jij het ook zo duidelijk zegt

Hij heeft letterlijk gezegd dat hij je niet leuk vindt en dat hij hoopt dat jij hem als gewone vriend gaat zien en jij vraagt je nog af of hij jullie band als vriendschappelijk ziet? Lijkt me duidelijk genoeg toch?

Daarnaast: als een jongen dichtbij je komt staan en interesse in je toont, hoeft echt niet meer te betekenen.

Sorry maar ik denk dat hij je gewoon een leuke meid vindt waar hij graag mee omgaat, verder niks.

Ik heb dat eens meegemaakt met een jongen; hij vond me leuk en ik heb gezegd dat ik hem niet op die manier leuk vind en nu zijn we 2 jaar verder en we zijn nog altijd keigoede vrienden! En nu help ik hem zelf om een ander meisje te versieren… Dus ik denk gewoon dat hij goede vrienden wil blijven maar meer niet

maar zou het kunnen dat nu ik zegmaar in de friendzone zit bij hem, dat hij nog wel iets in mij kan gaan zien? want we hebben sowieso een klik. Hij zegt ook dat het voelt dat we elkaar al heel lang kennen. En aangezien we eigenlijk alleen nog maar op whatsapp praten en niet in het echt is het misschien ook wel logisch dat hij me alleen als vrienden ziet.

Ja dit is vriendschappelijk… hij zegt toch dat hij je niet leuk vind :hammer:

Ja dit kan

mm oke. thanks voor de reacties.

hey kip123

zou best kunnen dat je in de friendzone zit. zelf soort van gehad. ik vond hem leuk hij mij eerst niet paar jaar later (kan bij jou hopelijk sneller haha) hebben we uiteindelijk wel wat gekregen toen vond hij me dus ook leuk. helaas is het net over na 2.5 jaar. want we hadden een lange afstand relatie en daardoor zag hij zn vrienden niet meer bijna. dus hij was nog niet toe aan een vaste relatie, hopelijk is dat nog te fixen als we wat ouder zijn we zijn 17&18. hij wil ook nog gewoon afspreken, zegt dat hij van me houd en wil een afspraak maken om te kijken of we over een poos weer verder kunnen. weet niet hoe oud jij bent of in wat voor situatie jullie zitten? ook lange afstand of niet?