Vriendschap met n jongen,vind ik m leuk-leuk of gewoonleuk?

Hebben jullie dat ook wel eens? Ik ben dus vrienden geworden met een jongen. Ik vind hem lief omdat hij ook echt heel lief tegen mij kan doen. Als hij zegt ik zal je nooit in de steek laten, dan raakt dat mijn hartje. Toch ben ik er niet uit op wat voor manier het mijn hart raakt. Op een oh-wat-een-boezemvriend-manier of op een ik-kan-best-verliefd-worden-op-je manier?
Ik weet zelf het beste wat ik voel, en toch weet ik het niet. Ik geef wel zeker weten om hem. Dat ‘geven om’ gaat best diepgaand, omdat hij ook zoveel om mij geeft (heeft ie laten zien). Vroegen jullie jezelf dit ook wel eens af en wat was de uiteindelijke conclusie geworden? Ik zou t absoluut niet erg vinden om iets serieus met hem hebben (maar heb liever dat NIEMAND het weet, ik ben heel erg op mezelf. wil het liefst dat niemand iets over mij weet). Ik ken hem nog maar net een paar maanden…
Iemand gelijkwaardige ervaringen en/of wijze raad?

p.s Deze account wordt gedeeld door meerdere personen. Ik ben dus niet een meisje dat alleen maar met jongens bezig is

Haha, heel vaak als ik iemand leuk vind zeg ik tegen mezelf dat het gewoon 'n toffe kerel is en dat ik niets voor 'm voel. Maar uiteindelijk blijkt dat toch altijd anders te zijn.
Ik denk dat, wanneer je echt gevoelens voor hem zult hebben, je het stiekem best wel zult weten.
Ik denk dat de tijd het bij jou zal uitwijzen :wink:

Ik ben al bezig met een weegschaal: de pluspunten en de minpunten.

Pluspunten:

• Ik vind hem knap (maar dat vind ik ook van jongens die ik niet zie zitten)
  • Ik geef om hem. Deze emotie is bij mij van binnen los gemaakt sinds hij laat zien dat hij om mij geeft.
  • Ik vind hem aardig
  • Als hij zijn intelligentie uit vind ik het een zwaar pluspunt. Dan denk ik oeh beauty and brains and a good hart. Pas dan vind ik hem enkel een beetje aantrekkelijk.

Minpunten

• Toen ik hem eerst leerde kennen, heeft hij mij publiekelijk proberen te kleineren en zwak te maken (dit telt heel zwaar nog steeds)
  • Tegen de buitenwereld heeft hij een masker op dat mij niet aanstaat
  • hij pubert nog

aangezien de minpunten is die bij mij al afgeschreven :wink:

Vooral de eerste 2.

lolz… jij hebt wel een apart liefdesleven hé.
zie alle topics die ze heeft geopend.

lieve schat, ik meld toch nog dat deze account meerdere gebruikers heeft (of misschien of dat je sceptisch bent)

zou je jaloers worden als hij met een ander meisje gaat ?

als je verliefd bent, weet je het.

als mijn vriendschapsband met hem zou veranderen daardoor wel.
Bijvoorbeeld dat ie niet meer zulke lieve dingen zegt omdat hij dat niet vind kunnen i.v.m zijn relatie, maar dat lijkt me sterk

dan denk ik niet dat je hem leuk vind
vaak zegt dat wel heel veel
maar zelf weet je dat natuurlijk het beste

Dat doen heel veel jongens om je aandacht te trekken :wink:
Zo heeft m’n ex mij ook gekregen en t is indd niet leuk als iemand zo iets doet maar der zit bij hem wss meer achter…

Ik moet speciaal voor hem blijven. Ik wil de speciale (vriendschaps)band behouden. Dan doel ik vooral op de lieve dingen die hij zegt en die speciale aandacht. Ik wil niet dat hij ontzettend veel van zijn vriendin gaat houden, dat ze specialer wordt dan mij. Volgens mij ben ik gewoon wel op hem maar niet heel erg. Ik kan namelijk heel goed acteren dat ik hem gewoon als mijn broertje. Maar dat doe ik ook zodat mensen niet gaan denken oh ze wordt weer op hem