Vriendschap met ex beëindigen

Dat blijft altijd een lastige, maar inderdaad probeer het. Ruzie is natuurlijk nooit leuk, maar eerlijk gezegd, deze jongen is jouw aandacht gewoon echt niet waard, hij komt echt over als een behoorlijke loser die even geen seks heeft, dus de makkelijke weg naar zijn ex kiest die een zwak voor hem heeft. Hij maakt eigk gewoon misbruik van je…

sectme; nouja het is niet alleen voor seks, maar ook om even een leuk praatje te hebben.
Maaar ja ik heb een zwak voor hem, maar pas toen ik hem zag dacht ik eigenlijk; oké ja het is me ex het is beter zo. en irriteerde ik me zelfs aan dingetjes. Dat vond ik voor mezelf wel een mooi teken.
Het is gewoon dat als ik hem spreek, ik hem wil blijven spreken ofso, maar dan toch telkens teleurgesteld word dat dat gewoon niet meer zo is…

Hmmm ja ik begrijp je wel… Maar hij probeerde wel misbruik van je te maken door dingen te zeggen als dat hij het bed nog met je zou willen delen. Dat is gewoon niet goed te praten. Ik hield me ook altijd erg vast aan me exen, maar ik heb er nooit voordeel uit kunnen halen. Ze hebben alleen nog een aantal x extra op ‘‘mijn hart getrapt’’.

dat laatste wat je zegt, dat klopt wel heel erg. want ik hou me ook teveel vast en word nu ook steeds harder op mijn hart getrapt…

Maar dat probleem heb ik zowiezo al, ook bij vriendinnen en op school. Ik heb daar 1-2 mensen waar ik mee optrek, en als hun er niet zijn ben ik gewoon alleen. Niet dat ik dat erg vind maar dan ben ik gewoon van; ik heb hun en hoef niemand meer… ik ben heel erg op een paar mensen gericht en sluit me verder dan af… ik moet eraan werken dat ik dat niet doe maar ik weet niet eens hoe…

Hey, ook dat herken ik. Ik had ook altijd 1 beste vriendin en de rest boeide me niet echt. Grappig. Dat is inderdaad wel iets waar je aan moet werken, maar is wel lastig hoor. Ik kan nu wel met veel jongens (vrienden) tegelijk omgaan, maar met meiden kan ik 't echt niet haha.

secretme; met jongens heb ik dat ook wel minder… heb nu ook een beste vriend en daar heb ik super veel aan!

Ik heb er geen moeite mee dat ik dat heb ofso, maar nu met me ex heb ik er gewoon wel last van…en dan ben ik ook nog eens nieuwsgierig wat hij allemaal doet, dus lees ik ze twitter…en soms doet het niks met me, maar sommige dinge wil je weer liever niet lezen :’)

Nee inderdaad het is ook ‘‘rót’’ om te zien dat hij zich wel prima vermaakt zonder jouw

Ik zou het hem gewoon vertellen : korte pijn. Je hebt al genoeg geleden!

bettiepage; maar ik weet dan gewoon niet goed wat ik moet zeggen… :l

Gewoon via wh’app, msn of sms zeggen dat je nu lang zat met een naar gevoel rondloopt, en gewoon niets meer met m te maken wilt hebben. Vraag hem dan ook om afstand van jou te nemen, zodat hij je niet blijft achtervolgen. Wees wel zo kortaf mogelijk, dit stoot namelijk af en zo weet hij dat je het echt meent…

maar het voelt nu al pijnlijk, dat ik hem dan nooit meer kan spreken of kan zien ofso… :l

mijn gevoelens doet gewoon soms zo stom, de ene keer haat ik hem en de andere keer wil ik alleen maar hem… :l

heb het gezegd en krijg een oké terug… :l

Voel me aan de ene kant opgelucht, en aan de andere kant stom.

Maar voor nu is het goed. Misschien dat we over een paar jaar wel wat contact kunnen hebben, maar nu gewoon niet, hoe moeilijk het ook is…

Sterkte meid!

dankje :slightly_smiling_face:

Die reactie zegt al genoeg wat hij voor jou voelt. Die jongen waardeert je duidelijk niet. Zoals al gezegd is, je verdient beter.
Je weet wat ze zeggen he? Beste revenge is negeren, dat is vervelender dan iemand uitschelden.
Denk maar zo: Hij heeft iemand verloren die echt van hem hield, jij bent enkel een een of andere klootzak verloren. :wink:

Wel het negeren volhouden he?

Ja. ik had nog gezegt; snap je het? toen stuurde hij; ja wat jij wilt.

het boeit hem denk vrij weinig, maar hij komt er nog wel achter…dat is altijd al bij hem zo geweest. Grote mond, klein hartje.
In onze relatie kon die soms ook kei lullig doen, en dan zag hij me weer en dan moest hij huilen om wat hij had gedaan. achja ken hem langer dan vandaag…

disturbia; ‘‘Hij heeft iemand verloren die echt van hem hield, jij bent enkel een een of andere klootzak verloren.’’ vind ik wel een mooie zin. Omdat het echt wel zo is…

ik moet indd het nergeren volhouden, al zal hij toch niet snel tegen me meer praten…

Vandaag ging wel goed, alleen als ik andere stelletjes ziet, dan voel ik me zo rot.
2jaar geleden date ik nu met hem, en ja dat vind ik gewoon moeilijk, dat 2 jaar lang ik samen met hem ben geweest en me die tijd van daarvoor niet eens meer kan herinneren…

achja aan de andere kant troost ik mezelf er maar mee, dat het beter nu uit kan zijn dan bijvoorbeeld volgendjaar, want het wordt dan alleen maar moeilijker…

en ik voel me alsof ik niet alles heb gegeven in me relatie… dat ik er nog veel meer uit kon halen, zodat dat misschien geholpen had… alleen weet ik niet, of hij had verdiend had…

weet nu wel weer waar ik sta, hij heeft bijna weer een ander en is helemaal in de wolken.
Heb hem net van dinge verwijdert en ga hem nu echt nergeren… Ik kreeg gewoon soort woede aanvallen in mezelf, zo boos ben ik gewoon op hem… En dat is al knap dat hij me boos krijgt want dat is hem nog nooit gelukt na alles wat ie geflikt heeft…

Ik kan het niet begrijpen… Het is alsof ik na 2jaar, waarin ik er altijd was ik zo bij het grofvuil ben gegooit… Ik hoop dat hij er ooit wel achter komt, maakt niet uit hoe en of ik het weet, maar dat hij ooit een keer inziet wat hij allemaal deed.

Ik had naar zijn moeder moeten luisteren aan het begin van onze relatie die zij; hij is niet goed voor meisjes…
Ik dacht dat ik had kunnen laten zien dat het goed zat na al die 2jaar, maar nee.
Auw wat doet dit pijn zeg, niet omdat ik jaloers ben, maar omdat het voelt alsof ik verloren heb…

Ik voel je heel erg.
Je moet zoveel mogelijk afleiding zoeken en een harde houding opstellen.
Zorg dat je het zo druk krijgt dat je simpelweg geen tijd overhoudt om aan hém te denken.
Want deze gozer behandelt je echt slecht. Jij bent veelste goed voor hem :slightly_smiling_face: