Vriendschap loopt op de klippen.

Hee,

ik zit echt met een ‘‘probleem’’
mijn beste vriendin, heeft nu al 7 maanden een relatie met een vreselijke jongen. ofnouja, in het begin was hij best oké. Maar sinds 3 maand geleden spreek ik haar bijna nooit meer, afspreken doen we wel… maar op het laatste moment zegt zij dan af, omdat haar vriend persé wil dat zij bij hem is. en als ze dan zegt dat ze al met mij had afgesproken, word hij kwaad… en krijgen ze ruzie. maar ik ben er gewoon bijna klaar mee, (ook met mijn beste vriendin) en als we bijvoorbeeld een keer afspreken is hij mee of wij moeten hem ophalen ergens vandaan. nog even en dan barst de bom voor mij denk ik, ze is een schat van een meid, maar vrienden gaan voor lijkt mij?

xx

Hmm, een lastige situatie voor jou en je vriendin. Probeer toch een keer met je vriendin alleen af te spreken & haar duidelijk te maken hoe jij je hier bij voelt. Zij zal dit vast begrijpen. Als ik het zo hoor dan claimt die jongen jou beste vriendin enorm, dit zal ze zelf op een gegeven moment ook wel inzien… sommige doen daar langer over dan andere.

Je kunt het voor nu het beste uitpraten of even laten rusten tot dat zij jou weer eens opbelt.

Succes (:

Dankjewel!

Graag gedaan (: