Vriendschap komt van 1 kant? help!

[b]Hoi meiden,

Ik zit ergens mee. Sinds de basisschool ben ik al hele goeie vriendinnen met een meisje die we nu even Fien noemen omdat ik haar echte naam niet wil gebruiken. We speelden altijd samen en waren dolblij toen we bij elkaar in de 1e klas kwamen. Door de middelbare school jaren heen is het meerdere keren gebeurt dat zij nieuwe vrienden/vriendinnen kreeg en daardoor mij vaak liet zitten. Niet dat ik geen andere vrienden/vriendinnen kreeg, maar ik probeerde contact te houden. Ik kropte het telkens op maar het kwam er uiteindelijk toch uit en dan zei ze sorry en ging het weer een tijdje goed. Zo ging het ook toen ze een vriendje kreeg. Steeds als ze nieuwe mensen ontmoet gaat ze daarin op en wordt ik vergeten. Uiteindelijk zei ik er wat van en ging het weer goed. Nu zijn we een aantal jaren verder en ze doet nu de pabo, een nieuwe school dus met nieuwe vrienden. we zien elkaar niet meer zo vaak maar ik merk ook dat zij helemaal geen contact zoekt. ik krijg wel eens een fotootje via snapchat maar als ik wil afspreken moet ik altijd initiatief nemen. ik krijg nooit meer van haar te horen dat ze me mist of dat ze wil afspreken, of iets wil ondernemen samen. Als ik iets voorstel komt het er uiteindelijk wel van maar ik weet echt niet wat ik moet doen, ik heb het gevoel alsof het allemaal van mijn kant komt. Please help! Wat moet ik doen? Is dit normaal?[/b]

Lekker zo laten. Vriendschap moet van 2 kanten komen en blijkbaar stelt die vriendschap voor haar niet zoveel voor.

Eens met Traveler. Ik krijg het idee dat het voor jou ook beter is om los te laten en door te gaan.

Ja ben het met ^ eens, ze geeft duidelijk niet echt om je. Ik zou haar gewoon laten gaan en nieuwe vrienden maken.