Vriendschap kapot maken.

Weg

jullie vrienschap is zeker verranderd, ook aangezien hij jou al niet meer zal als ´zusje´.

Een vraagje: is het niet een beetje apart dat het de broer van je ex is? Misschien ook even bekijken hoe die er tegenover staat voordat je überhaupt iets onderneemt?
Ik denk dat de makkelijkste weg is om zekerheid te krijgen het tegen hem te zeggen, of het een beetje uit hem te “trekken” of hij je ziet zitten of niet.
Als je niet praat bereik je al helemaal niks denk ik.

@Mphor

Haha ja dat bedacht ik me ook ineens dat ik dat beter ook even had kunnen vermelden.
Het is inmiddels 2 jaar uit met mijn ex. Mijn ex is heel erg veranderd nadat het uit is, ik herken hem niet meer. Hij heeft een vriendin maar moet naar de kinderrechter en word waarschijnlijk uit huis geplaatst. Hij doet alles wat God verboden heeft en hij heeft geen gevoelens meer voor me waarschijnlijk, dat weet ik wel zeker. En als hij deze wel had dan zou hij ze verdringen tot ze er niet meer zijn. Mijn gevoelens voor hem zijn ook heel erg veranderd, ze zijn er niet meer op die manier. Ik wil verder niks meer met die jongen persoonlijk te maken hebben.

Hmm… lastige situatie! Maar als ik het goed begrijp, vinden jullie elkaar allebei leuk, maar vinden jullie ook dat het zonde is van de hechte vriendschap? Ik zou met je vriend praten over jullie gevoelens voor elkaar. Maar ik denk eigenlijk dat jullie vriendschap niet meer hetzelfde zal zijn, omdat je beste vriend je niet meer ziet zoals hij je zou moeten zien.