vriendloos...

Hee lezers!
Ik voel ze soms best wel vriendloos… Okaal heb ik wel vriendinnen
Maar ik wil dan in ht weekend afsprekwn. Maar de een moet werken de ander heeft weer iets anders of me moeten werken. Of ze reageren niet op een bericht als ik ze vraag om af te spreken ;( dus nu heb ik bijn nooiwat te doen op zaterdag:(weten jullie wat ik kan doen? En moet doen want ze wonen ook best ver weg…

Ik begrijp hoe je je voelt.
Probeer het niet teveel aan jezelf te wijten. Dit heb ik ook altijd gedaan en je voelt je enkel maar somber om niks. Probeer de waarde van vriendschap niet uit het oog te verliezen. Ik heb ondertussen een hele lieve vriendin leren kennen, mijn enige échte vriendin terwijl ik nooit had gedacht dat nog te kunnen vinden.

Bij mij heeft het geholpen van school te veranderen, zo leerde ik nieuwe mensen kennen, misschien kan je dat ook overwegen…

^Van school veranderen lijkt mij een wel heel radicale manier om nieuwe mensen te ontmoeten.

Op zaterdag doen de meeste mensen iets, daar is niet zoveel aan te doen vrees ik. En zoals Uncommonhearts al zei: niet aan jezelf wijten.
Misschien kan je bij een sportclub? Meestal zijn er op zaterdag wedstrijden en dan heb je weer wat te doen. Of ergens naar toe gaan waar je nieuwe mensen kan ontmoeten?

Thnxx voor de tips :slightly_smiling_face:

Ga op een leuke club wat je leuk vind. Als je bijvoorbeeld op voetbal gaat maak je gelijk nieuwe vrienden en heb je in het weekend iets te doen. Vaak heb je dan ook wel op dezelfde dag tijd.

Ik heb zelf ook echt heel weinig vrienden/vriendinnen. Toen ik nog vrijgezel was, voelde ik me ook echt zo ja, maar tegenwoordig heb ik een beetje zoiets van; ik heb geen vrienden nodig. :’) Klinkt misschien raar, maar ik vermaak me prima met alleen m’n vriend en anders gewoon lekker thuis achter m’n laptop. :slightly_smiling_face:

Ik herken het :slightly_smiling_face: ik heb genoeg vriendinnen maar omdat we wat ouder zijn en drukke leventjes hebben, zien we elkaar niet zo veel als ik ze zou willen zien. Misschien beter plannen? Ik vraag nu steeds 2 weken op voorhand of we wat gaan doen in het weekend en dan weten ze dat ze die dag voor me moeten vrijhouden.

Probeer eens iets nieuws om nieuwe mensen te leren kennen? Herken het maar zelf doe ik er niks mee… Good luck girl!