Vriendjes

Ik irriteer me er zo aan dat ongeveer de hele school een vriendje heeft behalve ik.
Ik zie echt de hele school lief doen met elkaar en daar word ik dan echt jaloers op.
Maar ik hoop gewoon op goede jongen en heb dus al veel jongens moeten afwijzen.
En ik begin langzaam gevoel te krijgen dat ik komende anderhalf jaar nog single zal blijven.
Want zolang zit ik nog op deze school. Ik wil zo graag een vriendje

Ik heb ook geen vriendje al zou ik dat ook wel graag willen, komt wel!

Er komt vanzelf een leuke jongen op jouw pad! Niet opzoek gaan, want dat werkt vaak averechts.

Ik zou je naam maar even veranderen, aangezien je nu nogal makkelijk op te zoeken bent.

Als je een leuke jongen wil, moet je er niet zoveel afwijzen voordat je ze echt leert kennen.
En als je zo wanhopig een vriendje wil zal dat waarschijnlijk niet lukken.
Als je er naar zoekt vind je niks, zoek je niet vind je het

Heb me jaren zo gevoeld. Zij hebben op de dag van vandaag niemand, ik wel

En verder alles wat hierboven gezegd is.

Hey, ik snap je probleem :slightly_smiling_face:. Je zult zien dat er ook iemand is voor jou :wink: Je hebt hem alleen nog niet gevonden, x

Meisje, het is pas de middelbare school. Tuurlijk, het is vervelend dat iedereen een vriendje heeft en jij niet. Ik herken mezelf hier ook in. Maar bedenk wel dat die mensen van jou school ook negatieve kanten van het hebben van verkering / een relatie meemaken. Gewoon wachten en tot die tijd het leuk hebben met vrienden !

Ik ben veertien en heb nog nooit een vriendje gehad… Mijn vriendinnen hadden allemaal al rond hun 11e hun eerste vriendje…

hey allemaal bedankt voor de tips ik zal er echt veel aan hebben

Ik kwam mijn vriendje tegen toen ik ook ff helemaal niet met jongens bezig was

Zo ongelooflijk cliche… maar geniet er nog even van dat je single bent :slightly_smiling_face:
Ik houd ontzettend veel van mijn vriend, maar soms kan ik al zijn haren wel uit z’n kop trekken…

En ik kreeg trouwens pas verkering in mijn examenjaar, net toen ik er echt niet op zat te wachten :’) (ook een cliche trouwens)

niet op zoek gaan! dan komt er vanzelf iemand op je pad. en dan vaak wanneer je het niet verwacht of wanneer je er geen tijd voor hebt :cold_sweat:

Er is wel een hele lieve jongen hij zei paar weken geleden dat hij me leuk vond maar durf niet te vragen of dat nog steeds zo is :flushed:

Doen! Jongens houden van initatief

same problem , konden we er maar eentje bestellen ;(

@Noah als ik er een mocht bestellen zou het Taylor Lautner zijn hihi