Vriendjes

Heey!
Ik ben 14 en ik heb nog nooit een vriendje gehad… En nu zegt iedereen wel “ja dat komt nog wel” maar dat betwijfel ik… Al mijn vriendinnen hebben al vriendjes gehad. Ik snap het ook niet want veel mensen zeggen ook “jaa je bent echt mooi! Heb je echt nog nooit een vriendje gehad??” “Nee…” " ook niet op de basisschool?? :0" “nope” en dan denk ik hoe kan het dan dat ik dat nog nooit heb gehad? Ik ben nog maar 1 keer in m’n leven verkering gevraagd… En dat was vorig jaar door een nerd :confused: maar toch… Iemand een idee?? Doe ik iets anders/verkeerd? Waarom vinden mensen mij niet leuk? :frowning_face:(
Is trouwens niet de bedoeling om arrogant over te komen)
Alvast bedankt voor het lezen en reactie!

Je bent pas fucking 14. Laat het gewoon allemaal op je afkomen joh.

Ik had op het eerst verkering toen ik 19 was. Heel veel mensen hebben dat later pas hoor. Geen zorgen!

Jezus wat typ jij een verhaal alsof je een prinsesje bent.
Ten eerste is 14 nog hartstikke jong en ten tweede snap ik wel dat jongens denken van ja laat maar met zo’n attitude.

Precies hetzelfde verhaal hier. Geniet lekker van je jonge jaren en laat die jongens later maar in je leven komen.

Ik ben 19 en ik heb ook nog nooit een vriend gehad, wat een drama :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maak je geen zorgen joh je bent pas 14.

Waar je je druk om kan maken. Toen ik veertien was interesseerde mij dat geen moer. Ik was zestien. Maar ben nu negentien en nog steeds single, na die ene van zestien niks meer, terwijl mensen om mij heen tig relaties gehad hebben. Boeiend. Al ben je 38.

let it goo, let it gooooooo

Ik ben 18 en nog nooit een vriendje gehad. Zoals hierboven wordt gezegd: let it go! Het is geen drama.

Dit

Gewoon wachten, vanzelf komt er een jongen waarmee je verkering krijgt.

Damn op die leeftijd zijn jongens vet irritant, zijn ze super kinderachtig en last van hormonen. Dit loopt nog wel door tot ze op zijn minst 17 jaar zijn. Oftewel je hebt helemaal niks aan jongens van die leeftijd :wink:. Heb het idee alsof je alleen maar een relatie wil omdat dat “stoer” is. Ik had van mijn 13e tot 14e een relatie. Ik tel hem niet eens meer mee als relatie, want het stelde gewoon weinig voor. En dat is bij 9/10 relaties zo op die leeftijd. Ik kreeg op mijn 17e weer een relatie, verliep ook niet vlekkeloos gezien de jongen in kwestie niet volwassen was. En nu op mijn 20e heb ik pas een normale (en hele leuke en fijne) relatie.

Je kan zoiets gewoon niet forceren. En geloof me, je bent 100x liever vrijgezel dan dat je in een niets-voorstellende relatie zit.

Nou meid, relaties op die leeftijd stellen weinig voor, met enkele uitzonderingen. Ik ben 17 en heb ook nog geen vriend, kan me er ook niet echt druk om maken.

Wacht nog maar een paar jaartjes :slightly_smiling_face: