Vriendjes

Hey meiden x ,
Twee van mijn beste vriendinnen hebben allebei een vriendje en ik ben superblij voor ze natuurlijk, maar ik mis eigenlijk toch ook best wel een vriendje, terwijl ik een maand geleden nog riep dat ik geen vriendjes hoef omdat het alleen maar geld kost. Maar ik ben er toch een beetje anders over gaan denken… Het is niet dat ik jaloers ben ofzo, want zo zit ik helemaal niet in elkaar maar toch zou ik zo blij zijn met een vriendje.
Zijn er misschien meiden hier die hetzelfde hebben? Xx

Jup!
Maar ja, er is niet zoveel aan te doen, behalve afwachten en hopen dat er wat op je pad komt!
Gewoon jezelf blijven dat kom je vanzelf wel iemand tegen :slightly_smiling_face:
(Maar misschien heb ik gewoon een geromantiseerd beeld… kan ook :flushed:

Geld kost? :stuck_out_tongue:

Ik ken het wel hoor! Iemand om te knuffelen enzo. Komt vanzelf wel!

Omygosh ik wilde gedoe doen omdat geld een beetje erg overkwam ofzo maar blijkbaar toch verkeerd gedaan hahahah oops

Geld? Wilde je een gigolo dan? Hahahah

Een vriendje komt vanzelf wel. En het is ook heel leuk, maar zowel aan vrijgezel zijn als aan een relatie hangen voor en nadelen. Alles komt met de tijd, zo ook een leuke jongen voor jou. x

Had ik vroeger ook. Ik liet die gedachte los en voor ik het wist kwam het op mijn pad. Gewoon lekker om je heen kijken en wie weet komt er dan een leuk vriendje op je pad.