Vriendje's vrouwelijke celebrity

nee, hij had wel voordat we iets kregen posters van sloggi hangen, maar ach, wat de hel.
ik zou het niet erg vinden als hij megan fox aan de muur heeft<3, maar daar valt hij dan weer niet op haha, oja hij heeft wel marilyn monroe en michael jackson enzo, maar thats oke;)

Daar gaat het niet om.
Djeez, ga nou niet zogenaamd dingen komen zeggen
je weet heus waar dit topic over gaat.

Ik vind het erger als mn vriend een van mn vriendinnen ‘lekker’ vind hoor. Bekende vrouwen zal ie toch nooit kunnen krijgen dus waarom zou je er jaloers op zijn. Lekker laten gaan.

Uh… dat heeft mijn vriend niet haha.
En ik zou ook niet jaloers op een celebrity kunnen zijn :’)
Hij is toch MIJN vriend?

Als de clip van Cheryl Cole - Fight for this love op tv komt is het :
“Dat is echt een geil wijf!”

haha, boeien.

naah, ik denk het niet .
Ik ben meestal diegene die altijd moet melden hoe knap die ene jongen in de film wel niet is x’D
best gemeen eigenlijk.
Maar ach =D
i love him (’:

hahaha, natuurlijk hebben jullie gelijk van dat hij een beroemdheid nooit kan krijgen maar het is gewoon niet leuk om zoiets te zien of te horen

maarr als jij een mooie jongen ziet, op tv of in het echt, denk je toch ook; wouw dat is een mooie jongen! je blijft toch ook van je vriendje houden no matter hoe knap die ander wel niet is? je moet ook even bedenken dat het andersom waarschijnlijk precies hetzelfde gaat, alleen spreek jij het niet uit. Zeg jij is een keer over een jongen; wow die is echt mooi! moet je opletten hoe hij reageert, hetzelfde als jij. :wink:

Klopt, maar hij is al erg onzeker daarom wrijf ik het er ook niet in snapje

Ik denk dat hij omdat hij zo onzeker is, tegen jou gaat zeggen dat ie die vrouwen knap vind. Omdat hij wil dat je jaloers reageert, want dan weet ie meteen dat je gek op em bent. :slightly_smiling_face:

Shit u’re right again :zipper_mouth_face:

nee, eigenlijk niet. ik vraag het hem heel vaak uit nieuwsgierigheid maar hij kan op niemand komen.

“mja, nee, niet echt… angelina jolie ofzo? mja ook niet nee…”

hij zal vast wel andere vrouwen sexy vinden maar hij is niet gek op één vrouw ofoz.

hahaha!
Ik zou me er dus niet zo druk om maken en er jaloers om zijn, denk er maar aan dat hij het alleen maar doet omdat ie wilt dat jij laat merken dat je van hem houd. :slightly_smiling_face: Je kan dan het beste reageren met: nou ik vind jou de allerleukste. vind ie waarschijnlijk wel leuk om te horen. :wink: enne, alle mensen kijken naar het andere geslacht, dont worry!

ik zal het proberen *word te snel jaloers*

die ene topmodel
adriana lima.

maar zij is ook gewoon mooi XD

Heeft die niet echt, alleen 2 bob marley vlaggen haha. Als hij iemand ziet die hij echt mooi vind, zegt hij ook gewoon dat die haar mooi vind maar dan zegt die altijd gelijk er achteraan dat ik toch wel de mooiste ben haha dus heb ik verder geen last van.

hij heeft er geen poster van hangen ofzo, maar vind deze wel heel mooi : Jessica Alba en Jessica Biel
en ja, die haaat ik zoohard e, haha
vooral als hij een film wil opzette me Jessica Alba

Volgens mij heeft hij die niet.
We hebben het wel eens erover gehad welke beroemdheid we wel leuk vonden om naar te kijken hij noemde een paar namen maar hij vroeg het ook aan mij.
Hij kan eerder jaloers op mijn worden haha ik heb hier de jongens posters ophangen, hij heeft alleen maar voetbalsjalen en een schilderij van parijs

Ik vind het maar kinderlijk van jullie.

haha, voor mij precies hetzelfde!