vriendjes & vakanties ..

hey girls :slightly_smiling_face:

ik zie mijn vriendje 3 weken niet ivm dat onze vakanties net na elkaar zijn,
hij gaat naar een camping in frankrijk en ik blijf in NL.
mijn vraag is; maken jullie je ook wel eens zorgen over vreemdgaan op vakantie?

xxxx

Alles kan, maar het kan ook gewoon thuis gebeuren. Als jullie elkaar vertrouwen zouden er geen zorgen nodig zijn.

Nee. Ik weet dat mijn vriend nooit vreemd zou gaan.
Andersom is dat ook zo.

:’)

:grinning:

Het kan misgaan ja, je ziet en hoort het zo vaak. Maar als je je vriend vertrouwt is er toch geen probleem? Ja het is natuurlijk wel kut om hem lang niet te zien, maar dat is een ander verhaal.

Ik maak me er geen zorgen over, hoewel ik misschien wel reden zou hebben om me er zorgen over te maken… Ben niet zo jaloers aangelegd

Dat is indd ook zo, het kan overal gebeuren.
Het is gewoon onzekerheid denk ik en hem missen ;$

Natuurlijk is vertrouwen belangrijk, ik maak me eerder zorgen overdat er andere meisjes misschien gaan flirten met mijn vriend :pensive: ja, ik ben een jaloerse…

Ik ben er wel bang voor maar ik weet dat het niet zal gebeuren.
Het is niet dat ik mijn vriend niet vertrouw want dat doe ik wel! Maar ik zal altijd dat gevoel blijven houden van what if…

^ dat snap ik wel.

Ik heb ook zo iets, als het wel gebeurd, ben ik dan wel sterk genoeg om er een punt achter te zetten? zulke dingen… maar ik vertrouw hem wel.

mijn vriend gaat ook 2 weken op vakantie met zn famillie en hij neemt zijn neef mee, ze gaan naar turkije.
ik vertrouw hem wel, maar heb toch een dubbel gevoel. omdat die neef echt zo´n feestbeest is en omdat ik mee zou met mijn vriend…

volgens mij heeft iedereen die twijfel wel? ik zelf ook hoor, tuurlijk vertrouw ik hem & weetik dat hij niet vreemd zou gaan, maar toch … in me achterhoofd denk ik toch wel stel dat hij wel een leuker meisje tegen zou komen …

Ik kan me dus echt nooit voorstellen dat ik me zorgen zou moeten maken :’'D
Ik vertrouw hem echt 100%

Eigenlijk vind ik dan ook dat er iets mis is in de relatie, als je je zorgen moet maken om vreemdgaan.

hij is net naar frankrijk geweest. Ik vertrouw m wel, maar heeft wel veel contact gehad met meisjes. Ben ook snel jaloers , maar ik weet dat hij niet vreemd gaat. en zal hem moeten vertrouwen…

Mijne is vandaag weggegaan, maar ik kan me er niet druk om maken. Die jongen is zo trouw als een hond en daar ben ik héél blij mee :slightly_smiling_face:.