Vriendjes probleem?:$

Ik heb een vriend een jongen die ver van me woont en me ouders hadden vroeger contact met zijn ouders maar hij was en is nogsteeds een heel rustig jongen. Maar op msn praatten we vroeger heel veel maar laatste tijden niet meer sow veel alleen van heej schat… hoe gaat het… wat heb je vandaag gedaan… bla bla bla en dan zijn we heletijd stil… Omdat we niks wteen te zeggen. Tussen door zeg ik vertel en sow zodat ik nog wel met hem praat maar toch zijn we meestal stil omdat we niks te vertellen hebben… Hebben jullie tips? Behalfe uit maken? Waar we bijv. over kunnen praten? Sos?

Je typt irritant.

1 topic is genoeg
na de tweede regel kapte ik met lezen
hoort dit bij fashion?

idd, je typt een beetje euhm, heel apart
je kunt praten over hoe je dag was, je kunt overleggen wat je met z’n tweeën eens zou kunnen doen als je elkaar ziet, of naar elkaar toe mag o.i.d.

je typt inderdaad irritant, daardoor begrijpen we het niet precies. De zinnen kloppen ook niet.

je typt inderdaad irritant, daardoor begrijpen we het niet precies. De zinnen kloppen ook niet.

Pff, 1) dit hoort niet bij fashion 2) je typt vaag 3) als je een vriend hebt hoort het te klikken

ga eens langs

ik heb geen zin om te lezen o

ik denk dat je het beter uit kunt maken, want volgens mij is het niet goed als je om hulp gaat vragen waar je het over moet hebben met je vriendje.

Ik snap het niet :'3

vriendjes probleem moet ergens anders schat

Maak het uit ?

Uhm ik denk dat de ‘klik’ er vanzelf moet zijn, en als dat er niet is gaat het ook niets worden. Als jullie niets weten om over te praten is dat geen goed teken haha.

ja

Als jij je goed voelt bij hem, dan is het goed. Praten hoef je niet altijd te kunnen over msn. Hoe het gaat in het echt daar draait het om! Op msn kan ik ook nooit zoveel praten met mijn vriend en in het echt gaat het goed samen en voelt het goed. Zolang jij je gelukkig voelt met hem, hoef je je nergens druk om te maken :slightly_smiling_face:

heb egt geen id33 nuuuu…
sorrie sgatj