Vriendjes met getunede auto's.

@angelwings wuuuuuuut :open_mouth: die groep ken ik :cold_sweat:

Haha neeee ken je iemand dan uit de groep? Of de hele groep zelf?

Als het goed is zit Sander nog bij die groep of niet?

Ja haha, met die wat de oudere civic?
Echt zonde van zijn vorige auto :frowning_face: helemaal in de prak, maar die wat hij nou heeft is ook echt super! Vind dat ook een erg leuk model en de velgen staan er super bij

Jah die jah hahaha… wat leuk dat de wereld zo klein is haha! ik ken hem niet zo heel erg goed hoor maar heb hem wel eens op een meeting gezien met zijn vorige civic. die was echt veel mooier mja doe je niks aan.

als je hem nog eens spreekt moet je maar de groetjes doen, maar is al een tijd geleden en denk echt dat hij me niet meer kent :stuck_out_tongue:

Haha zal ik doen, zal wel pas over een paar weken zijn :stuck_out_tongue:

Haha geeft niet … heeft er iemand nog een meeting gepland staan ?

ik 24 augustus pas weer haha, de grote meeting van JSM in Sittard
21 Sept Nederweert on Wiels in Nederweert
Verder geen :’)
Maar dat duurt allemaal nog zo lang.

Wij hadden een verlaagde honda civic.
Was er niet enthousiast over.
Over de auto zelf wel echt geweldig maar dat verlaagde zorgde bij elke drempel dat we aan de grond zaten.

@angelwings voordat je het weet is het zover hoor :cold_sweat:

@spookkatje dat is altijd met verlaagde bumpers… ik vind het wel een uitdaging :flushed:

Mijn vriend heeft sinds een jaar een andere auto en 'm niet gepimpt hoera!! Haha sorry hoor, maar al dat werk en geld dat erin ging zitten. We zijn echt heel Nederland rondgereden naar meetings. Sommige erg leuk en ook super leuke auto’s gezien, maar het was gewoon niet echt mijn ding :cold_sweat:

Over die verlaagde bumpers: in de parkeergarage moesten mensen achterin alvast uitstappen :cold_sweat: en een vriend van ons moest met de trein naar huis omdat we met 3 man achterin niet over drempels kwamen. Echt erg eigenlijk… :stuck_out_tongue:

Ik heb eigenlijk ook wel grappige dingen mee gemaakt haha. In een wijk in sittard is het verschil tussen de stoep en het fietspad maar een paar cm (is een heel lag stoepje mss 2cm hoger).
En tussen de weg en het fietspad was dan zo’n heg en ook de lantaarnpalen stonden meer naar de huizen en niet aan de rand van de stoep.
In die wijk lagen ook veel drempels, en wat deden wij dan (met mijn ex nog dus de honda) over het fietspad en de stoep rijden :grinning_face_with_smiling_eyes: Hebben we best vaak geflikt en scheelde weer tijd en geschraap. Mits het avond was of erg vroeg en er geen kinderen buiten waren.

Ook toen we met de rode golf naar de winkel gingen. Hij was niet zo slim en afgeleid op dat moment en reed recht de parkeergarage omlaag. Ik voelde de grond onder mijn voeten (ik zat achter) Heeft m flink geraakt maar gelukkig geen schade.

En ik zal vast niet de enige zijn die het heerlijk vind om door tunnels of in parkeergarages te rijden? ::slightly_smiling_face: Dat geluid iedere keer :drooling_face:

hahah geweldig gewoon! jah die lage bumpers dat is echt vakwerk… me vriend en ik hadden onze eerste date en ik had geen zin om uit eten te gaan ( ik ben nou eenmaal niet zo chique) dus zei ik laten we als afsluiter lekker naar de mac gaan :bowing_man: ik dacht dat ik alle bumpers er af had liggen haha wat een kabaal… zaten we vast met de achterbumper… ben me nog nooit zo rot geschrokken :cold_sweat:

Haha oh bij de mac hier is dat ook echt erg :’) Mijn vriend heeft gelukkig nu een kortere lip erop, dus raken we het wat minder. Met de vorige lip was het niet te doen.

Ik ben eigenlijk best blij dat het topic er is. Erg leuk! Vind het wel best een beetje kut dat alle meiden op school en in de buurt er niks aan vinden. Ik kan met niemand mijn enthousiasme delen :’)
Niet dat ik veel vriendinnen heb door mijn zwaar afwijkende interesses maar goed :grinning_face_with_smiling_eyes:

hahaha ik heb ook veel meiden die het niet snappen! vandaar ook het topic :slightly_smiling_face: de meesten zeggen je bent net een vent … hoef je helemaal geen vent voor te zijn.

up!

Leuk topic!
Mijn vriend heeft ook een getunede auto. Ikzelf had eerst niet veel met auto’s, maar begin het, ook door zijn enthousiasme, nu steeds leuker te vinden haha.

^haha wat leuk! wat voor auto heeft je vriend als ik mag vragen ?

^ Natuurlijk mag dat! Hij heeft een Opel Astra G. Eerst was deze ook flink verlaagd, dus altijd spannend met drempels haha. Maar nu heeft hij airride eronder gezet, dus gaat het allemaal een stuk makkelijker :stuck_out_tongue: