Vriendjes met getunede auto's.

Geen idee waar ik dit topic moet plaatsen maar het gaat over vriendjes dus ja…

Ik zoek meisjes die ook een vriend hebben met een getunede ( gepimpte ) auto.
lijkt me leuk om er achter te komen hoe jullie dat vinden met meetings, evenementen en zelf auto’s hebben, geld en teams enz.
Mijn vriend heeft een Volvo S60 en gaat heel vaak naar meetings en evenementen, ikzelf ben er ook helemaal gek van en daarom ga ik ook altijd mee.
Zijn altijd samen in de garage en nee onze relatie gaat niet alleen over de auto :slightly_smiling_face:

Zijn er nog meer mensen de dit ook hebben en het leuk vinden om met mij hier over te praten?

Greets Jane.
http://pictures.dealer.com/d/darcarsvolvovcna/1368/9af60a908d75dc721d48ae8495f79a20x.jpg

lol lotgenoten… ik heb hier eerlijk gezegd nog nooit over gehoord haha

haha daarom heb ik het een beetje uitgelegd… zijn vast wel meisjes die het wel hebben

IK HOU NU AL VAN DIT TOPIC.

Mijn vriend heeft een golfje 2. We gaan vaak samen naar meetings en kennen elkaar ook door de auto meetings. Hij zit niet echt bij een groep, maar gaat vaak samen met een goede vriend (ook golf 2) en met zijn neef (en oude mini en een nieuwe mini) naar meetings. En af en toe rijden we voor de lol met een groepje mee.

Ik zelf vind het ook helemaal geweldig. Heb een tijdje door mijn ex bij een groep gezeten van japanse auto’s en wil zelf dan ook een Honda als ik mijn rijbewijs heb, die zal ook getuned worden :slightly_smiling_face:
Dit is de auto van mijn vriend, word binnenkort helemaal blauw:

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t1.0-9/10502091_10201503469023689_6514707212275313583_n.jpgEn dit het vaste groepje:[img width=735 height=551]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10292135_10201235258198586_8349205887417890802_n.jpg

En dit is het vaste groepje:

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10292135_10201235258198586_8349205887417890802_n.jpg

Edit: Mijn vriend wil over een tijdje een polo mk2 erbij kopen als daily (is hetzelfde als golf 2 maar dan wat kleiner) en de golf zelf netter en strakker maken, gti erin en die als meetingauto gebruiken)

mega leuk! jij ook Honda gek? hahaha ik ben zelf verliefd op Honda!! vooral civic 1996 ben ik gek van… ik ben uiteraard ook nog bezig met me rijbewijs en ga daarna ook voor een honda. van die Golfjes kun je altijd wel wat gaafs maken en een auto is nooit af zeg ik altijd. hij laat wel zijn kleur velgen in zijn koplampen terug komen dat is wel mega gaaf!

We hebben dezelfde smaak, haha vind die generatie civic ook echt super, vooral de hatchback. Zag laatst ene rijden in het geel, zooo nice.
Ik had voor mijn gala ook een 6de generatie civic hatch, vind ze zo mooi.
En een auto is indd nooit af, je vind altijd wel weer iets nieuws haha, al is het maar wat kleins.
Ik kan echt niet wachten tot mijn civicje voor de deur staat :upside_down_face:

De velgen zijn meer fluo en de koplampen zijn wat zachter geel. We hebben nu ook een vouwcaravan waar we zondag mee weggaan, waar de velgen met plastidip ook geel van hebben gespoten haha. Ziet er best grappig uit,

telt een vroegere relatie ook, dan kan ik meepraten. Heb sommige meetings wel overgeslagen maar meeste ben ik wel meegegaan

Mijn vriend heeft dan alleen op een rode auto een mat-zwarte motorkap en een sport uitlaat. Maar niet zo lawaai ding erachter hangen. Daar kan ik mij echt serieus dood aan ergeren, maak je meer lawaai dan dat je vooruit komt :stuck_out_tongue: En wat heeft hij nogmeer aan de auto? Ohja onderste rand zwart gespoten, blij dat hij is xD

Maar mijn ex had ook zijn duizenden euro’s spaargeld in zo auto gestoken en hij kom er niet eens fatsoenlijk mee over een drempel zo laag was die auto. Reed hij die bumper weer aan gort, ging er weer honderden euro’s in om die bumper te laten fixen en dan schuurde hij weer ergens overheen, ugh, die lol snap ik dan gewoon niet… Maar dan ben ik ook niet eentje die daarop kickt ofzo…

Dit is nog eens een leuk topic!

Ik en m’n vriend gaan ook vaak naar meetings, met andere vrienden. Die rijden zelf ook getunede auto’s
M’n vriend rijd in een scirroco, en mijn auto gebruiken voor de bebouwde kom omdat we nergens met zijn auto kunnen komen, zo laag! Haha

Het zou errrug toevallig zijn, maar heeft je vriend een witte scirroco? en zijn jullie laatst met een zwarte porsche met oranje accenten en rolkooi naar een weekendmeeting geweest?

Mijn vriend had zijn auto helemaal opgedaan en geblindeerde vensters en noem maar op, heeft hij hem in de prak gereden :’). Zijn auto nu is normaler, zijn logo van automerk heeft hij weg gedaan, andere grill, zwarte zanten (weet niet hoe je het zegt in het Nederlands, maar het zijn andere dingen op de wielen) zwarte vensters en dat is het zo wat denk ik (gelukkig)

ja dat hoor je heel vaak dat ze een tweede auto er bij hebben omdat ze niet over de drempels kunnen, mijn vriend zijn ex heeft 1 keer in zijn auto gereden, de hele zijkant meegenomen, mja mijn vriend doet alles zelf dus daar gaat gelukkig geen geld in zitten. maar waar ik me ook dood aan kan ergeren is dat ze de auto laten vervoeren in een trailer/caravan en op stal zetten… en er ook nog veel prijzen mee winnen… vind dat je de auto waar je veel geld in stopt ook wel mee mag rijden… een lage bumper is heel mooi maar als je er niet mee kan rijden moet je het niet doen haha.

dat is indd wel grappig! haha een vriendin van mij heeft een groene hatchback, en heeft haar pumps in dezelfde kleur gespoten! ik vind hatchbacks wel mooi maar er zitten ook wel vaak wat tussen dat je denkt wat moet je er mee… qua kleurencombinatie. maar ik was van het weekend op automaxx… en daar stond er 1 !! zo mega mooi! een matte civic met randjes carbon. gifgroen en babyroze. je zou de kleuren niet bij elkaar denken maar was wel een leuke combinatie. keek maar niet van dichtbij want het is niet mooi afgewerkt. maar van een afstand was hij mooi!

Oh die wat zo super groen is en dan roze velgen en die dingen allemaal? Ik weet nog altijd niet of ik hem nu wel of niet mooi moet vinden haha. Uniek is ie wel.
Heb je misschien een foto van die van je vriendin? Klinkt zo mooi!
Ik zelf wil m later blauw, een lichte blauw. Of dat fel geel wat honda standaard heeft. Of zachtpaars/blauw ik weet het echt niet :’)

Ik heb voorlopig geen meetings meer geloof ik :expressionless: er is een club meet&greet van de groep van de vader van mijn ex waar ik regelmatig nog kom (op die maandelijkse meeting), maar ga de dag erna op vakantie dus dat word hem niet. En naar welke meeting we na onze vakantie (13 juli-27juli) gaan weet ik niet. Wilde erg graag naar DMPD! Maar die word zoals ik begrepen heb niet gehouden dit jaar…

Zo is er ook een jongen, misschien ken je hem van op meetings, met een bmw en een golf 2 als i het goed heb. Ook wel bekend als de scraper. De auto “schraapt” constant over de grond, letterlijk constant. Of dat wil hij iedereen laten denken, stiekem is het gewoon alleen de lip voor die over de grond schuurt :stuck_out_tongue: al is de auto zelf ook wel laag. Vraag me nog altijd af op welke manier hij op een meeting komt. Of de auto omhoog en kort voor het terrein omlaag schroeven, of zonder lip erheen rijden? Dat tweede is logischer en makkelijker, maar als de auto verder ook belachelijk laag is, dan is dat alsnog niet te doen.

@angelWings hij heeft wel een witte maar wij zijn het niet aha!

Laatste die wij zijn geweest was in assen - duitse auto sport festival, wat ik nog best tegen vond vallen.

Staan jullie dan ook zelf op de paddock met de auto? Wij staan namelijk wel altijd erop ( als we gaan)

Laatste waar wij waren was VolksDub (Waar we dus ook die scirrocco en porsche tegenkwamen)

We staan altijd op de meeting/paddock zelf, nooit echt erbuiten. Behalve als mijn vriend en ik, voornamelijk voor mij, eens naar een meeting gaan waar alleen japanse auto’s zijn. Dan mag hij niet eens naar binnen.

ik ben als laatste naar Automaxx geweest … wij staan altijd op de meeting/paddock. ik vind sommige wel tegenvallen maar als je bekende mensen tegenkomt is het altijd wel leuk.

nee snap ik best wel @angelwings , wij mogen ook nooit naar Japanse autoshows. toen ik nog in onze andere groep zat had ik dat wel. die hadden Japanse oranje Toyota.
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t1.0-9/580630_426093350847463_1093559774_n.jpg

ohja en die groene civic heb ik ook nog een foto van :
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/1922447_473568016102431_2137870043_n.jpg?oh=e7dd558dc2fde530b9fd89c9e9964e56&oe=54590B2C&gda=1414524955_18ac14d1b554f46e28ec2110296480b6
hij is nog lang niet af en moet ook nog verlaagd worden hoor maar zo zie je maar een beetje wat ze er mee willen bereiken. ze valt in ieder geval al vanaf 50 meter op :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Mijn scharrel had dit en ik werd er gek van. Nooit iets leuks met mij kunnen doen, want hij moest weer sparen voor nieuwe ventieldopjes of andere shit. Nopes, ik was niet zo enhtousiast :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha ohmy die jongens zijn vreselijk. Arme jij haha. Dat is gewoon echt niet leuk, dan word de auto boven jou verkozen.
Op dat moment ben ik zoo blij dat mijn vriend niet zo is :’)

@ Jane
Oh die oranje is wel mooi, de groene ken ik niet maar wel leuk kleurtje haha. Al vind ik persoonlijk de koplampen niet zo mooi (Ik hou er gewoon echt niet van haha). Maar dat is persoonlijke smaak.

Het groepje van mijn ex is Japanese Street Machines. Maar ik persoonlijk vind de groep nu te groot. Ze nemen zo’n beetje iedereen aan en ook auto’s die echt niet veel voorstellen vind ik. Maar er zitten wel echt leuke auto’s tussen.