vriendje..

Hee!

Ik heb een groot probleem met mijn vriendje:
Een paar dagen geleden bleef ik slapen bij een vriendin van mij met nog vrienden en twee jongens. Omdat het heel krap was sliep ik naast een vriend van mij, en wel gewoon allebei op een eigen matras. Ik dacht dat het geen probleem zou zijn want we zouden toch pas om 3 uur thuis zijn van het stappen, en ik dus zou toch maar 4 uur daar liggen om te slapen. Maar toen ik ‘s nachts wakker werd zat die "vriend’ van mij aan mijn borsten, maar ik was zo bang dat ik niets durfte te zeggen dus ik deed alsof ik nog sliep. Nu heb ik dit wel aan mijn vriendje verteld en die is dus helemaal boos op mij, en hij wil mij nu niet meer zien, aanraken of een kus geven. Hij zegt dat ik het helemaal heb verpest en dat hij nu tijd nodig heeft om het te verwerken.

Ik voel me vies en kut over wat die ‘vriend’ gedaan heeft bij mij. Als ik me kut voel dan kan mijn vriendje mij altijd goed troosten door me vast te houden, maar nu wil hij dat natuurlijk niet meer. Nu ga ik zondag weg naar Frankrijk en hij wilde me eerst nog zien, maar nu wil hij dat ook niet meer pas na mijn vakantie weer zegt hij.
Ik weet echt niet wat ik moet doen ik moet steeds huilen en krijg geen hap door mijn keel):,

Je kon ook gewoon reageren en niet doen alsof je sliep.
Ga nog eens rustig praten met je vriendje maar laat hem even alleen zijn dat hij ook even ruimte heeft om na te denken.

Hij zet zich er wel over. Jammer dat je die vriend geen goede klap in zijn gezicht gegeven hebt, maar ja.

Ik snap wel dat hij boos is, vooral omdat je het toeliet (ook al was je bang)
Laat het even rusten, en ga lekker op vakantie. Je moet het nu niet forceren!!
pas na de vakantie kunnen jullie goed praten.

Oke ga ik nog even doen dankje!

Wow, je vriendje reageert echt …
Ik snap niet waarom hij boos op jou moet zijn, eigenlijk moet hij boos zijn op die vriend die dat bij jou deed (niet vrijwillog). De reactie (om te doen alsof je sliep) was omdat je bang was, en die kun je nu ook niet meer veranderen.
Het beste is denk ik om je vriendje even de ruimte te geven (same as above) en daarna als ie een beetje is bijgekomen een goed gesprek met hem hebben.

dat is echt super stom wat jou vriend (niet je vriendje, maar die vriend) heeft gedaan. Dat kan gewoon echt niet.
Ik zou als ik jou was eens goed boos worden op jou vriend (niet je vriendje maar die vriend)

Is het wel een echte vriend van je?

Je vriendje heel duidelijk maken dat je gewoon bang was, en dat de schuld niet bij jou lag.

De schuld lag sowieso niet bij haar, wat hij bij haar deed was namelijk onvrijwillig. De reactie (doen alsof ze sliep) was gewoon puur omdat ze bang was.

nou ik kon goed met hem praten en lachen en ik vertrouwde hem gewoon, maar dat kon dus blijkbaar niet-_-

Sorry maar ik had hem echt gemept hoor (’’: (niet je vriend, maar ‘’ die ‘’ andere vriend)
Maar zo ben ik… mensen moeten niet ongevraagt aan me zitten, dan krijgen ze klappen (’’:

maar leg inderdaad uit dat je bang was

Ik heb dat ook gezegt tegen hem, maar hij vind het nog steeds stom wat ik natuurlijk ook begrijp.

ahw dit is kut… ik snap je vriendjes reactie wel, maar kun je hem niet (nog, of na de vakantie, als ie wat is afgekoelt) uitleggen dat je echt heel bang was, en dat je het nooit had gewilt? misschien kan ie zich dan wat beter in je verplaatsen en snapt ie je meer.
voor nu; ik zou hem nog even een smsje/belletje doen waarin je nog een keer zegt dat je het niet zo had gewilt, dat je zielsveel van hem houd en hem niet kwijt wilt. meer kun je niet doen denk ik.

als je durft en er aan toe bent kun je misschien met die vriend gaan praten, misschien slaapwandelde hij een soort van? veel mannen hebben last van grijpgrage handjes als ze erotisch dromen, maar oke, dit is wel een heel onwaarschijnlijke verklaring.

Misschien was hij aan het slapen? :confused:

Edit: zeg aan je vriendje dat je in shock was (zal wel zo geweest zijn, anders had je je wel niet laten doen) en dat je je nu heel erg slecht voelt dat je hem hebt laten doen…

Dus dat.
Sowieso zou ik niet samen met een jongen (al is het ieder op een ander matras) gaan liggen. Al helemaal niet als ik een vriend zou hebben, ik vind het een beetje vreemd. Maar goed, dat ben ik.
Als ik jou was zou ik je vriend even wat tijd geven en na je vakantie opnieuw proberen te praten

Hahaha, in je slaap aan andermans borsten zitten. :'D
Kan wel ja.

’ Slaap betasten ’

:smirk:

tja dat is wel even krapjes daar
maar dat ıe zo reageerrt ısı wel normaal maar dat jıj dat toelıet was ook wel een beetje over de maat he
mısschıen kun je een maıl sturen en dat jullıe na de vakantıe er rustıg over praten
en als dıe dat nıet wıl dan gewoon een klap ın zıjn gezıcht geven en nog ıets mat dat ene vrıendje contact zoeken
mısschıen ıs dıe het wel meer waard
denk er maar over na
(stout meısje)

xx ık hou van jou

Vertel je vriendje gewoon nog een keer duidelijk de waarheid. Dat je bang was en gewoon niks durfde te doen. Jij kon er niks aan doen dat die “vriend” aan je borsten zat, ik zou hem wel een flinke mep verkocht hebben maar goed.