Hee!
Ik heb een groot probleem met mijn vriendje:
Een paar dagen geleden bleef ik slapen bij een vriendin van mij met nog vrienden en twee jongens. Omdat het heel krap was sliep ik naast een vriend van mij, en wel gewoon allebei op een eigen matras. Ik dacht dat het geen probleem zou zijn want we zouden toch pas om 3 uur thuis zijn van het stappen, en ik dus zou toch maar 4 uur daar liggen om te slapen. Maar toen ik ‘s nachts wakker werd zat die "vriend’ van mij aan mijn borsten, maar ik was zo bang dat ik niets durfte te zeggen dus ik deed alsof ik nog sliep. Nu heb ik dit wel aan mijn vriendje verteld en die is dus helemaal boos op mij, en hij wil mij nu niet meer zien, aanraken of een kus geven. Hij zegt dat ik het helemaal heb verpest en dat hij nu tijd nodig heeft om het te verwerken.
Ik voel me vies en kut over wat die ‘vriend’ gedaan heeft bij mij. Als ik me kut voel dan kan mijn vriendje mij altijd goed troosten door me vast te houden, maar nu wil hij dat natuurlijk niet meer. Nu ga ik zondag weg naar Frankrijk en hij wilde me eerst nog zien, maar nu wil hij dat ook niet meer pas na mijn vakantie weer zegt hij.
Ik weet echt niet wat ik moet doen ik moet steeds huilen en krijg geen hap door mijn keel):,