vriendje

wat zal ik doen (lees eerst de onderste tekst)
  • negeren
  • normaal doen
  • knuffelen

0 stemmers

okee hier dus…

ik heb een vriendje en heb hem beloofd na de vakantie een knuffel te geven alleen 1 probleem ik durf niet en ik doe ook niet zo veel met hem omdat ik best druk ben maar op dat gebied echt super verlegen enzo
ik weet niet hoe ik een knuffel moet geven nou ja wanneer
ik ben nooit goed geweest in timen :flushed:
want we zitten dus zeg maar met heel de klas bij elkaar op een soort bank alleen t’ probleem is als hij komt gaat hij helemaal verder zitten enzo en daarom durf ik hem geen knuffel te geven ook van reacties van andere klasgennoten.

Gewoon als je hem ziet gelijk naar hem toegaan en knuffelen zonder iets te zeggen!!!

^^ dit, en als je het hebt gedaan is het de volgende keer ook niet meer spannend! En meestal vallen de reacties van klasgenoten héél erg mee! (Ik heb nu sinds een paar dagen ‘officieel’ wat met mijn vriend en we geven elkaar nu ruim een week ofzo een kus op school als we elkaar tegen komen enzo. En iedereen die het heeft gezien reageert echt zo van “Oh wat lief!” “Ahw, wat schattig!” “Oh wat zag ik nou? Awh, wat leuk voor jullie!” ) Laat die reacties je er in iedergeval niet van weerhouden om hem een knuffel te geven!

Liefs!

Gewoon doen! :slightly_smiling_face:

Denk maar alsof je in een film naar een boek van Nicholas Sparks speelt: ren naar hem toe en vlieg m om de hals. Niet bij nadenken maar gewoon doen, hij vindt het vast geweldig :slightly_smiling_face:

Succes!!

dankje voor alle dingen en hij wilde me nu een kusje op mn wang geven echt lief <3

hahah nou dit zou ik eigelijk niet doen… maar ik zou hem wel gewoon een knuffel geven! :slightly_smiling_face: