Vriendje

Ik zie iedereen om me heen een vriendje krijgen. (Of het lijkt zo) zelfs de meiden die eerder zo verlegen waren lopen nu de een na de andere jongen af. Het is niet dat ik nu ook als een soort playgirl elke jongen af wil gaan maar ik wil zo graag een vriendje! Gewoon iemand die er altijd voor je is en echt van je houdt❤
Het lijkt alleen alsof niemand mij ziet staan op de een of de andere manier. Ik kom zelf niet uit de streek waar ik nu woon en praat daarom “anders” en kleed me “anders”( vaak wat netter dan de mensen hier) en daar word ik soms ook op aan gekeken. Als ik dan eenmaal een jongen op het oog heb, die ook in mij geïnteresseerd lijkt te zijn, blijken ze me vaak toch niet zo leuk te vinden. Ik stap niet zomaar op een jongen af en ga ook niet zomaar zoenen oid met een jongen waar ik niks voor voel. Veel mensen vinden me dan preuts enzo. Zouden jongens ook zo over een meisje denken of denken zij weer heel anders? Iemand tips om een jongen te laten merken dat je wel geïnteresseerd bent in diegene?
Btw. Ik ben 16 jaar
Liefs

Gewoon jezelf blijven! Niet gaan zoenen met gozers omdat iedereen het doet. Het komt allemaal vanzelf wel (en ik weet dat dat kut advies is maar het is wel zo).