Vriendje

Hallo meiden,
Ik heb nu al 6 jaar een aan en uit relatie, in het begin ging alles goed hier is daarna van alles voorgevallen waardoor hij uit is gezet, ik en mijn moeder hem in huis hebben moeten pakken. via kinderbescherming/jeugdzorg etc is hij terug in huis geplaatst, zijn moeder wilt niet dat we contact bleven houden uiteindelijk heeft hij toen voor zijn moeder gekozen hij was 16 jaar

een jaar later hebben we weer contact gezocht en hebben we weer een relatie nu al 6 jaar. in die tijd is van alles mis gegaan, hij mag niet bij mijn ouders komen ik niet bij de zijne omdat er teveel gebeurd is. Ik heb ervoor gekozen om op mijzelf te gaan wonen zodat alles wel kan anders ging het nooit meer werken. Ik heb hierdoor wel af en toe geldstress en voor hem is alles chil eigenlijk heel oneerlijk, hij zegt ik woon thuis heel erg fijn en ik kan nu toch na jou komen. Het zal daar zoezo nooit meer binnen komen want met kerstmis word het ook weer een drama als wij 1e kerstdag samen besteden want zijn moeder wilt die altijd hebben en wij willen die nu samen vieren.

Nu is het de laatste tijd niet meer zo heel erg leuk ik kan niet zeggen of ik echt nog gelukkig ben, we zitten op dezelfde opleiding en 1 keer in de week ook bij elkaar in de les. Op school doet hij net alsof ik niet besta… hij komt niet bij me staan en hij zegt tegen me dat hij geen problemen en gedoe op school wilt en dat klasgenoten en zich er niet mee bemoeien ik moet hem dwingen dat hij bij mij komt staan af en toe en dat we hand in hand lopen. Ik word wantrouwend van hem omdat ik nooit mag meelezen in zijn telefoon als hij erin kijkt houd hij de telefoon 1 meter van mij vandaan. Laatst was er iets met mij in de nacht en ik belde hem hij nam op en zei ik ben moe ik wil slapen. Ik bleef hem nog een aantal keer bellen en sms-en en hij heeft nooit meer opgenomen. de dag erna zei hij ja ik was in slaap gevallen ‘‘S’nachts slaap ik sorry hoor wat was er dan?’’ zo heel koeltjes. ik dacht dat hij er 24/7 voor mij was. Ik heb ook al maanden geen leuke verassingen of cadeau’s van hem gekregen… voor mijn verjaardag kreeg ik alleen maar een kaart. ‘‘ja ik wist niet wat ik moest kopen’’ en ik doe erg mijn best hem dingen te kopen zoals een filosofisch boek helemaal uit mezelf omdat hij dat leuk vind en daarna nog een gegraveerde ring. Op whats-app zei ik een x ik hou van je en kreeg ik 3 uur later wat terug terwijl hij het al 3 keer bekeken had en werd ik boos zei hij Ja sorry ik moest ontbijten… is het te lastig om even wat terug te appen? toen zei hij je doet lastig en ingewikkeld ik kom morgen wel na je toe ipv vandaag heb ik geen zin in. daarna ga ik hem bellen en gaat hij me weer negeren.

Negeren is trouwens zijn favoriete ding ik kan hem 10 keer bellen of smsen/facebooken. hij neemt toch niet op en ik krijg dan een dag later hej goedemorgen liefje hoe is het? het hele voorval vergeet hij reageert hij ook helemaal niet op. Als we een probleem hebben sluit hij zich helemaal af en zegt hij helemaal niks meer de hele dag. Ik word ook steeds vaker uitgescholden met bitch hoer, kanker op… terwijl hij weet dat bij mij veel familieleden dood zijn gegaan aan kanker.
ik moet altijd vragen of hij na me toekomt hij zegt moet het nou perse 2 keer per week ik heb zoveel te doen zoals fitniss en taekwando, school. Ik zeg altijd ja ik ben je vriendin daar hoor je heen te willen.
Alles echt werkelijk ALLES moet uit mij komen, uiteten, leuke dingen doen, vakanties boeken noem maar op. als het aan hem ligt liggen we de hele dag te chillen op bed. Leuk hoor voor 1 of 2 keer.

Laatst had hij het ineens uit het niks over een trio ik zo ja als het ook eens met een man is. Ja dan wil ik het niet… komen bij mij weer vragen op of ik wel genoeg ben ik doe al zo mijn pest met sexy outfits en noem maar op.
ik voel me echt niet gewaardeerd.

wat moet ik hiermee want ik hou wel van hem

Een vriend die je negeert en uitscheld voor hoer? sorry hoor, maar dan vraag ik me af of hij van jou houd. Persoonlijk zou ik het allang uitgemaakt hebben, maar het is natuurlijk jou keuze. Maar als ik jou was zou ik even goed met hem praten, of gewoon uitmaken

succes!

Snap er niet heel veel van, maar dat hij je uitscheld voor bitch en hoer zegt al genoeg. Klinkt niet echt of hij je waardeert of respect voor je heeft. Ik zou het uitmaken.

AMEN.

Totaal eens met Impolite. Ik zou verder nog willen toevoegen dat ik me zo niet zou laten behandelen, want dit allemaal zou mij niet gelukkig maken in een relatie. Mijn advies is uitmaken, want je bent waarschijnlijk nog te jong om hier genoegen mee te nemen.

Ik ga er morgen eens met hem over praten, hij komt na me toe en al die dingen die me dwarszitten ga ik hem zeggen. hij sport inderdaad 4 keer in de week en ik vind dit wel een beetje veel want ik moet echt voor aandacht vragen… Vandaag ben ik weer eens een hele dag genegeerd, goedemorgen en slaap lekker thats it… ook niet eens interesse hoe mijn dag was dit moet uit mij komen.