vriendje

hee mensen,
kwil heel graag een vriendje maar ik leg heel moeilijk contact met jongens enzo,
en waar vindt ik leuke jongens?

iemand tips ofso?

x

Kijk een x op school om je heen. Of op je werk? Daar zijn meer leuke jongens dan jij denkt. En maak dan een keer een praatje. Voeg hem toe op hyves ofzo. Succes!

Leuke jongens kun je overal wel vinden :slightly_smiling_face:
Je komt vanzelf wel iemand tegen,
misschien omdat je moeilijk contact legt met jongens dat je er nog niet helemaal klaar voor bent?

Je kan het ook langzaam opbouwen?
Eerst beetje flirten met een jongen die je leuk vind,
dan misschien een keer hoi zeggen…
en zo steeds verder.

Succes!

Het is het beste als je niet wanhopig gaat doen van dat je er een moet. Als je niet op zoek gaat kom je vanzelf iemand tegen. Zo werkte het bij mij ook, toen ik tevreden was met hoe mn leven eruit zag en ik dacht ik hoef geen jongen het is prima zo toen kwam ik een leuke jongen tegen.

Maar ik ontmoet altijd vooral jongens als ik uitga.

dankje voor de reacties,
maar ik werk niet en ik gaa niet uit wnt tjs bn pas 14,
mer kvindt het iri dat iedereen heeft gezoend en ik hb ng niet gezoend,
entjaa is 14 jr niet laat?
xx

dankje voor de reacties,
maar ik werk niet en ik gaa niet uit wnt tjs bn pas 14,
mer kvindt het iri dat iedereen heeft gezoend en ik hb ng niet gezoend,
entjaa is 14 jr niet laat?
xx

Ik zoende voor het eerst toen ik 16 was en had ook mn eerste vriendje toen ik 16 was. Sommige vriendinnen waren eerder andere later. Het maakt mij niet uit en ik denk niet dat zoenen en vriendjes hebben aan leeftijd gebonden is. Soms kom je een leuk persoon tegen soms niet. Ik weet wel dat toen ik 14 was dat ik ook zoiets had van ja iedereen heeft wel eens een vriendje gehad en ik niet. Maar later bedacht ik me dat me dit eigenlijk niet zoveel uit maakte.

Haha neeee, ik was 16 toen ik m’n eerste vriendje had én toen ik gezoend had. Dus je bent niet té laat hoor.

En het komt vanzelf, en wat er ook gezegt werd sowieso níet wanhopig doen, en als je een leuke jongen leuk vind, gewoon een leuk geboeid gesprekje voeren (misschien van te voren bedenken wat?).

Het heeft toch geen haast of zie ik het fout?

ik leerde me huidige vriendje kennen aan de telefoon, toen ik met iemand belde hahaha. dus opzich is het echt niet plaats+tijdstipsgebonden ofzo. je moet gewoon niet nadenken over ik MOETMOETMOET een vriendje NU. gewoon chill, ze komen vanzelf wel op je pad joh. tijdens uitgaan, op school enzovoort…

vriendjes kan je niet zoeken, die kom je plotseling tegen

Nee, eerlijk vind ik 14 te jong, maarja ik was 16 toen ik zoende, en 19 toen ik een vriend kreeg.
Geniet lekker meid! het komt echt van zelf wel :slightly_smiling_face:

dankjewel voor de reacties,
ik besef nu dat je niet op je
14 ontgroend MOET zijn :grinning:
dankjewel meiden,
ga door met reacties aub!!

Fitness!

je moet er niet gaan zoeken, want dan vind je ze niet.
ze komen altijd op momenten dat je ze niet verwacht, vind ik. ^^

reacties:D:D,
AUB,

Bij het uitgaan, op straat, op school, op het werk, op een sport…

Je moet geen vriendje zoeken, je komt er vanzelf eentje tegen. En dan meestal op onverwachte momenten.

Het is al gezegd…niet zoeken en je zult vinden :slightly_smiling_face: En dat wanneer je het het minste verwacht…Zo heb ik mijn crush ook ontmoet!

Ik zat in de aula bij ons aan de uni…en ik was in contact gekomen met een paar sukkels…echt losers en boeren! Er waren vrienden van hun bij gekomen, dus ik dacht echt: Hell no, waar ben ik terecht gekomen!
Tot daar opeens een super leuke jongen aan kwam lopen die totaal anders was dan de rest…oeeee I like him! :roll_eyes:

klinkt geweldig:D