Vriendje zo erg missen

Hey allemaal,

2 dagen geleden is mijn vriendje op vakantie gegaan. nu blijft hij nog 3 weken weg. maar ik voel me nu al erg rot. ik mis hem zoo erg dat ik gewoon geen zin meer heb om bijv. maar mijn vriendin te gaan. ik sluit me op in mn kamer, en ik zeg we; tegen mezelf, komop, je kunt het nu eenmaal niet veranderen dus doe iets leuks. maar het helpt niet. ik denk de hele dag aan hem. elke seconde van de dag. ook huil ik af en toe.

nu kan ik hem wel smsen maar hij kan niet reageren aangezien zn mobiel kapot is gegaan net voordat ie wegging.
misschien vinden jullie dat ik me aanstel, maar reageer dan gewoonniet.

dit verhaal moest ik even kwijt en misschien hebben jullie tips?

Xxx M.
p.s. ik ben geen 12 zoals op mijn profiel staat maar 15.

Hm, ik snap je wel. Ik zit een beetje in dezelfde situatie (Behalve dat mijn vriendje 6 weken weg is en weigert beltegoed te kopen)
Ik heb mezlef er een beetje overheen gezet, toch maar met vrienden afspreken, films kijken, beetje afleiding zoeken. Desnoods je kamer opruimen kan al helpen (:

Ga toch leuke dingen doen! Misschien heb je er eerst geen zin in, maar je zult zien dat je het leuk gaat vinden, en dan denk je er tenminste even niet aan!

okay ik dacht dat ik zielig was maargoed 6 weken zonder eventjes een smsje…
(ik heb mijne al 3 weken niet gezien, morgen is een mijlpaal in onze relatie en ik zou hem zaterdag pas weer zien maar zijn ouders zijn zo vriendelijk om mij uit te nodigen bij hun vakantieplek dat ik daarheen mag zodat ik hem eerder zie:))

medelijden voor jou!
sterkte zeg!

bedankt voor de reacties. ik wou dat ik mijn vriendje kon zien

Oja, ook gehad. Dat kamer-gedeelte klinkt ook herkenbaar… Maar ik moet zeggen (dit was bij mij het geval) dat de eerste paar dagen het ergst zijn. Paar weekjes bikkelen :slightly_smiling_face:

Ik vind toch wel dat je je aanstelt. Je hele leven hangt niet alleen van je vriendje af! Doe gewoon de leuke dingen die je daarvoor ook deed waar je vriendje niet bij was. Toen miste je hem toch ook niet? Tel de dagen af tot hij thuis komt en verzin wat leuks voor hem, een verrassing of cadeautje. Zal hij vast leuk vinden.

Sorry voor het schuine gedeelte.

Serkte xO?
Come on, het is zo over :")

Ik snap je wel hoor. Mijn vriendje is nu 2 weken weg (dus dat is echt niks vergeleken met de 6 weken van hierboven). Maar ik heb het er echt heel moeilijk mee, omdat hij gewoon zo’n groot gedeelte van m’n leven is geworden. We smsen wel bijna elke dag en dat helpt echt. Daarnaast heb ik hem wel elke dag gemaild (ook al had ie geen internet), dus dan kan je alles van je afschrijven. Ik weet toch wel dat ie mij evenveel mist als ik hem.

ik weet hoe klote het is, want die van mij is 2 maanden weg maar vanaf dag 3 ofzo mis je hem al. Maar dat is eigenlijk meer omdat je wéét dat hij 2 maanden weg zal blijven. Ook 3 weken is al rottig, je krijgt nergens ook meer zin in. Toch moet je zoveel mogelijk naar vriendinnen gaan, ook al heb je geen zin- je denkt dan nog steeds wel aan je vriendje, maar de dag zelf vliegt voorbij. Alweer een dagje dichterbij thuiskomst van je vriend. Suc6

Ja klopt, je weet dat ie lang wegblijft en wanneer ie terug is enzovoorts, maar toch blijft het irritant.
Nee echt, afleiding zoeken werkt prima (: en hem idd mailen, ookal mailt ie niet terug, kan ook helpen.

Afleiding zoeken helpt het beste. Ook al heb je geen zin, wél naar je vriendin gaan. Het is al gezegd: de eerste dagen zijn het ergste. Zeker als je wat leuke dingen blijft doen zal het snel minder worden en gaat de tijd ook sneller.

oeffff ik snap je echt heeeel goed! ik had precies hetzelfde toen mijn vriendje op vakantie ging. hij is dan 16 dagen weg, maar ik had ook al meteen de eerste dag. ik voelde me zooo leeg vanbinnen, alsof er een stukje weg was ofso. ik sloot me de eerste dagen ook op in mn kamer, maar dat helpt juist niet! je moet echt weer naar buiten, zo veel mogelijk dingen doen. des te minder je eraan denkt, des te beter je je voelt, des te sneller de tijd gaat en je vriendje weer terug is. sterkte!

ookjaa ik begrijp je wel
mijn vriendje is ook een paar dagen geleden weggegaan
en blijft daar 2.5 week
maarja hij smst mij elke dag en dan is het wel anders voor mij dan voor jou
want dan voel je je toch beter.
bij mij is op dezelfde dag ook mn beste vriendin op vakantie gegaan
en de dag erna mn beste vriend!
maar ik denk dat je het beste wel kan afspreken met vriendinnen ofso
want ik denk als je dan met hun bent dat je het wel naar je zin hebt
het zijn tenslotte vriendinnen!
en als je alleen maar thuis zit gaan de dagen ook super langzaam
dus gewoon leuke dingen doen en is de tijd zo om!
veel succes, wat is het leven toch saai zonder een vriendje he
haha, ik weet hoe je je voelt!

Hmm, ik denk dat je toch afleiding zult gaan moeten zoeken…

Ik ga mijn vriendje 1 of 2 jaar niet zien, geen idee hoe ik dat ga doorkomen… Veel afleiding zoeken! Bel hem anders even als je hem echt heel erg mist, als hij internet heeft kun je ook msnen/skypen met webcam… Nja, succes ermee meid!

Je moet toch gewoon leuke dingen doen. Mijn vriend is nu ook een week op vakantie (Het is maar een week maar goed) En ik heb al bijna heel m’n week volgeplan’d om hem niet te veel te missen. Het werkt tot nu toe erg goed! ^^

komt wel goed in een weekje ^^ , ik denk dat het gehuil dan wat minder word. en tja, toch proberen afleiding te zoeken en tegen jezelf blijven zeggen dat je je aanstelt :stuck_out_tongue:
ik weet niet of het bij jou hielp maar ik ging steeds bij mezelf de leuke, lieve momenten denken tussen ons en op een of andere manier hielp dat mij om te bedenken dat hij mij ook wel leuk vind en mist. maar dit kan bij jou natuurlijk heel anders uitpakken waardoor je hem nog meer gaat missen en dat is niet de bedoeling haha.

ja ga leuke dingen doen! :slightly_smiling_face: daar word je echt vrolijker van :slightly_smiling_face:

bedankt voor alle reacties. ik ben vandaag naar een vriendin geweest. mis m nog steeds heel erg, maar mn vriendin heeft m wel wat opgevolijkt:)