Vriendje zegt niet veel

Okay ff een beetje een ingewikkeld verhaal maar: Sinds maart dit jaar heb ik eindelijk een vriendje. Hij was al sinds half september m’n crush en in maart hebben we verkering gekregen. We delen dezelfde vriendengroep, zitten bij elkaar in de klas en we hebben het gezellig. Hij port me heel vaak in m’n zij omdat ie weet dat ik daar niet tegen kan en het leuk vindt om mij te zien lachen. Hij zegt heel vaak heel random ‘‘Ik hou van je.’’ of ‘‘Je bent geweldig dat weet je toch?!’’ En allemaal van dat soort dingen. Maar. Soms zegt ie uit het niets bijna de hele dag niks meer. Bijvoorbeeld vandaag zei hij alleen maar: ‘‘Goeiemorgen’’ en ‘‘Heb je een toetsblaadje’’ en verder eigenlijk niks. Verder gaat hij wel gewoon met de andere mensen van de vriendengroep om. Hier zitten ook meisjes in en eigenlijk ben ik daar diep van binnen misschien een heel klein beetje jaloers op maar dat geef ik zelfs aan mezelf niet toe. Ik ben niet een jaloers persoon, totaal niet.
Maar nou is het punt van m’n verhaal: Help me alsjeblieft. Heeft iemand advies over wat ik kan doen of vragen, zeggen I don’t really care. Maar weet iemand wat ik kan doen? thnx
Liefs Sammy

PS: Ik weet dat ik dit beter met vriendinnen kan bespreken. Ik heb 3 vriendinnen met wie ik dit zou kunnen bespreken: L, R en M. Maar L wordt inmiddels een beetje gek van mijn gepraat over hem :cold_sweat: , R is ook zijn soort van beste vriendin en zij is zo’n persoon die daar dan niet goed mee kan omgaan (wanneer ze het wel of niet moet zeggen en zo) en M kent de situatie totaal niet en zal het verhaal naar haar perspectief draaien bijvoorbeeld dat ik zeg zo van Ja hij zei vandaag niks. Dan zal zij bijna zeker zeggen: Ja dat had ik ook een keer en dat was echt zo irritant bla bla bla. Dus ja :flushed:

Praat er met hem over.

Is hij alleen zo op school? Want hij zegt inderdaad niet veel, maar kan me voorstellen dat hij op school ook nog andere vrienden/ andere dingen te doen heeft dan met jou praten.

Maar heb het er gewoon over, vraag eens of hij dat bewust doet, of dat hij dat niet doorheeft, en hoe hij er tegenaan kijkt.

Vraag hem ernaar ?