Vriendje word snel boos.

Hee,
ik heb een probleempje.
ik heb nu 1,5 jaar met een jongen genaamd T. maar, hij word de laatste tijd zo snel boos. gister was ik bij hem slapen,
en hij was iets aan het vertellen, maar hij legde iets heel vaag uit waardoor ik het dus maar half geloofde.
en toen zei ik zo “uhh ja…?”. toen werd hij dus super boos op me.
toen moest ik huilen, want ik voelde me al kut enzo.
en toen bleef die gewoon doodstil liggen, ging die me negeren.
dus ik zei: ik wil geen ruzie. zegt hij: nee ga dan slapen.
dus ik zij: mag ik een knuffel? hij: nee heb ik geen zin in.
toen ging die me weer negeren enzo.
en toen zei ik: als je zo doet ga ik naar huis.
zegt hij: ga dan. dus ik sta op en kleed me om, pak me tas in en zeg: weet je het zeker? zegt hij: ja maar als je gaat dan is het wel uit.
zeg ik: als jij het om zo iets doms uitmaakt en het zelfs al te veel moeite is om mij een knuffel te geven ben ik weg. dus ik loop de deur uit.
roept 'ie: vieze tering hoer! nouuu toen werd ik ZO boos, zo heeft hij me nog NOOIT genoemd. ik schrok me echt dood.
dus ik loop terug naar binnen en zeg: hoe noemde je mij?!
komtie overeind en pakt hij me hand, zegt ie huilend, ja je moet gewoon hier blijven en toen wilde die me ineens wel knuffelen.
hij heeft achteraf wel sorry gezegd en me geknuffeld enzo. en hij vrolijkte me ook weer op enzo,
maar het is niet normaal hoe boos hij de laatste tijd word. echt om de kleinste dingen. ik heb ook al met hem gepraat maar veel nut had het blijkbaar niet.

uitmaken/dumpen is dus écht geen optie, ik hou zo veel van hem en hij is zo lief enzo, en eerst werd hij ook niet zo boos. ik weet het echt niet meer, help?

Sorry maar dat hij je een vieze tering hoer noemt, dat is echt niet normaal.
Dat jij hem daarvoor vergeeft zeg! Ik bedoel, je noemt je eigen vriendin toch niet vies, scheldt haar niet uit met een ziekte, en noemt haar toch zéker geen hoer. Ik zou het uitmaken, heb je heel eerlijk gezegd zin in altijd ruzie en een boos vriendje?

En als je het echt niet uit wilt maken, dan zou ik als ik jou was aan hem vragen wat er met hem aan de hand is de laatste tijd. Of hij ergens mee zit misschien?

hij heeft een waarschijnlijk een probleem en reageert dat af op jou.
je kunt hem een kans geven door met hem te praten, maar ik vind niet dat je hoeft te pikken wat hij je flikt.
misschien deed hij eerst anders tegen je maar nu is ´eerst´ niet.
uitmaken of dumpen is altijd een optie.

uitmaken. wat een eikel zeg dat ie je zo noemt, dat had ik echt niet geaccepteerd.
Maar ja jij voelt zelf het beste.

Als hij jou nog 1x voor zoiets uitscheld,
zou ik het echt niet pikken, ik zou heb dumpen,
en heel veeel huilen, Niet dat het moet, maar zal vast wel helpen,
Ik zou nog wel tegen hem zeggen , ik heb je het wel vergeven, maar dat betekent niet dat ik het ben vergeten…
En hij mag wel een reden geven waarom hij zo snel op zijn londje is getrapt… ( snel boos word) ,

wooow, niemand heeft het recht je tering kuthoer te noemen! wat hij deed is echt niet normaal, dat moet je niet zo laten zitten en doen alsof er niks is gebeurd. ik zou er nog een keer met hem over praten en als hij geen fatsoenlijke reden geeft waarom hij zo dom deed zou ik toch eens gaan overwegen of het niet beter is dat het uit zou gaan. niet dat er een fatsoenlijke reden zou kunnen zijn om je kuthoer te noemen.

Ik denk dat ik vanavond nog een keer met hem ga praten,
misschien zit hij wel met iets ofzo?
ik snap er niks van, hij was altijd zo lief.

ga het zelfede bij hem doen! word boos om niks! dan heeft hij vast wel door hoe achterlijk hij is.

Oja, morgenavond ga ik 3 weken met hem (&mijn ouders) op vakantie. ö

Nou ik wil liever niet nog meer ruzie vberoorzaken zegmaar.

Ja, maar dan denkt hij dat die straks alles tegen je kan zeggen? Mijn vriend heeft dat ook wel eens gezegd, en die word ook zonder reden ineens boos. Maar dat is alleen maar zielig gedoe, Je had beter gewoon weg kunnen lopen, dan was die jankend naar je toe gehuppelt,
Je hebt hem hopelijk wel duidelijk gemaakt dat je zulk soort taal niet accepteert toch? Je kan het nu ook gewoon laten gaan, en samen lekker gaan genieten van de vakantie, en afwachten of die nog meer van zulke acties flikt.

Ja, toen die me hand pakte enzo zei ik ook van nu ineens wel, net was ik nog een eringhoer enzo.
en toen zei die “dat meende ik niet” en toen zei ik: dat moet je echt niet nog een keer zeggen.
ik ga vanavond met hem praten,
en hopelijk gaat de vakantie dan goed.

Zei hij hoer tegen je?.. :crazy_face: als mijn vriend dat zei, dan had ie wel een klap in z’n gezicht gehad, maargoed daar heb je niks aan XD.

Raar, misschien zit hem iets dwars?.. Gewoon goed met hem praten, dan heb je ook duidelijkheid voor jezelf, want als ie je nog een keer hoer noemt, dan zou ik er een punt achter zetten.

Waarschijnlijk zit um iets dwars, waardoor ie het op jou afreageerd. Maar alsnog mag ie je niet zo noemen… Net zo als de rest zegt, praten xd.