Vriendje wil internetgeschiedenis lezen

Ik heb nu ongeveer twee maanden met mijn vriendje en ben heel gelukkig met hem. Alleen een paar dagen geleden vroeg hij of hij mijn internetgeschiedenis mocht lezen. Hij mag door al mijn foto’s bladeren en whatsappberichten en smsjes lezen, alleen vind ik dit een beetje ver gaan. Wat ik opzoek op internet vind ik gewoon niet zijn buisness en heb dus nee gezegd. Alleen loopt hij er een beetje over door te zeuren. Wat zouden jullie doen? Ik heb niks te verbergen, maar aan de andere kant hoeft hij dit soort dingen helemaal niet te willen zien en lezen, vooral niet als we nog maar zo kort hebben.

Waarom wil die dat uberhaupt zien?

Ik zou het ook niet willen. Ik had hem al niet door mijn berichten laten kijken.

Ik weet het niet, waarschijnlijk wil hij gewoon dat we open tegen elkaar kunnen zijn ofzo.

Hahahahah wat een onzin!
Vink aan dat je zoekresultaten niet worden opgeslagen in cookies of internetgeschiedenis.
En ik zou hem toespreken en zeggen dat het te ver gaat.

Belachelijk, er bestaat ook nog zoiets als vertrouwen en privacy. Ik wil niet eens alles lezen wat mijn vriend doet/stuurt/opzoekt/op de pc heeft staan en andersom ook. En ik vind het sowieso al ver gaan dat je hem dat wel laat doen.

Maar dan hoeft hij je berichten en internet geschiedenis toch niet te lezen. Hij hoort je te vertrouwen.

Ik ga gewoon zeggen dat hij dit soort dingen helemaal niet hoeft te weten. Aan de andere kant mag ik ook zijn hele mobiel doorspitten, niet dat ik daar de behoefte aan heb, maar misschien verwacht hij ook hetzelfde van mij?

Ik vind dit echt raar. Zou het zelf echt niet toestaan. Mijn berichten ook niet.

wtf dat vind ik echt raar. En iedereen google’t wel eens vreemde dingen, wat gewoon niemand aangaat.

Klinkt alsof hij je niet vertrouwd. Ik zeg het gewoon als ik wil dat hij iets niet leest, dan doet hij het ook niet. Is m’n ex trouwens, maar alsnog.

hoe oud zijn jullie eigenlijk ? want het kan ook aan de leeftijd liggen waardoor hij zo nieuwsgierig is.

Ik zou dit niet pikken jij hebt je eigen hij de zijn eigen ding
waarom zo wantrouwig dat is helemaal niet nodig.

Ik heb onlangs mijn relatie beindigd omdat de jaloezie de relatie overnam. Hij had al mijn wachtwoorden, ik mocht geen jongens liken op instagram. Ik mocht niet met ze praten, niet naar ze kijken. Hij wilde me telefoon altijd door spitten als ik bij hem was. Het begon met vragen met wie ik praten op whatsapp… ECHT… als je dit wilt voorkomen. Zeg duidelijk nee. Zorg ervoor dat hij niet de baas over je word. hoe verliefd je ook mag zijn.

Ik ben 15, hij is 17 geworden in november

Hij moet je wel kunnen vertrouwen zeg…

Als hij geen heel goede reden heeft om 't te vragen, zou ik 't 'm echt niet laten lezen. Dat je hem al je berichten/foto’s etc al laat lezen vind ik al heel wat. Kent hij 't woord privacy niet?

Amen

Heeft hij wat meegemaakt in zijn vorige relatie ofzo?

Ik zou wel oppassen, want meestal wordt dit gedrag steeds erger.