vriendje weggelopen op mijn feest...

Ik gaf afgelopen zaterdag een feestje en ik had een stuk of 18 mensen uitgenodigd… Mijn vriendje kwam ook (we zijn al 2 en een half jaar samen) en ik zat toen bij een vriend(M.) van mij op schoot. En toen zat ik daar dus even en toen ging mijn vriendje weg… Ik was heel verdreitig maar mijn vriendinnen vingen mij goed op en ik voelde me al snel weer goed=)
Ondertussen hadden we met z’n allen al wat alcohol op, onderandere ik en een vriend van school (J.)
Op een gegeven moment stonden J. en ik in de gang want hij kwam van de wc en ik moest daarna, en plotseling zoenden we…
Ik weet nou niet meer wat ik moet, zoals jullie begrijpen is mijn vriendje erg jaloers, ik mag helemaal niks van hem en ik had verwacht dat hij na 2 en een half jaar daar toch niks meer achter zou zoeken…
Ik denk ook dat ik met J. heb gezoend omdat ik boos was, en wat op had, en gewoon alles bij elkaar…
En nu…?

xxxx

Tja. Wat moet ik daar nou op zeggen?

ik vind het nogal wat dat je vriendje boos word omdat je bij een vriend op schoot zit… maar ookal ben je nog zo boos of dronken, vreemdgaan doe je niet.
tenminste dat vind ik.

Ik vind ook niet dat je moet vreemdgaan inderdaad, maar ik weet ook niet waarom het gebeurde :S
Maar, ik vind het gewoon vervelend dat hij zoooo jaloers is, ik kan toch wel gewoon bij een vriend op schoot zitten? Ik bedoel, als er een stoel stond ging ik daar wel op zitten ofzo xD

Eh…

Waarom moet je bij die vriend op schoot zitten?
Dat is echt iets wat ik nooit gesnapt heb, bij andere jongens op schoot zitten.

Ja, er was geen stoel dus ik dacht dan ga ik wel even snel daar zitten, niks mis mee…toch?

Waarom niet bij je vriendje?

ik vind dat jou vriendje overreacte toen jij op de schoot van een vriend van je zat, maar oke vreemdgaan is toch wel erg en ik denk dat je hem dit eerlijk moet vertellen. het excuus ‘‘ik was boos en had teveel op’’ gaat toch niet werken… dus ja

Ik vind dat je niet op die vriend’s schoot moest gaan zitten, als er geen stoel is sta je maar eventjes recht of ga je naar je vriendje. En dat je die andere hebt gezoent is gewoon … stom?

Vertel het gewoon eerlijk tegen je vriend en probeer het uit te praten :slightly_smiling_face:

Trouwens, waarom ging je niet gewoon op de schoot van een vriendin zitten?

Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend op de schoot van een meisje zou gaan zitten. Dat heet nu eenmaal flirten.

Ik heb alleszins medelijden met je vriendje.

vriendje weggelopen op mijn feest… + ik ging vreemd!

damn, dat hij boos wegliep omdat jij op iemands schoot zat geef je nog niet het recht om gelijk maar even met iemand anders te zoenen. ookal ben je boos, ookal heb je alcohol op.

Alcohol is echt een van de slechtste excusses, dus die zal ik niet gebruiken als ik jou was wanneer je dit je vriendje verteld.

Laag van je.

Jij zou het toch ook niet leuk vinden als hij met een ander meisje zoent -,-’

Ik vind dat ook niet echt kunnen nee.

je kan de schuld nou wel naar hem schuiven, maar jij bent de gene die fout zit…
Het is helemaal nergens voor nodig om bij die vriend om opschoot te gaan zitten, en ook nog eens met die jonge te zoenen…

Dat, en blijkbaar liep hij dus terecht weg?

hij liep indd terecht weg… omgg, na die 2 1/2 jaar moet je tochh wat respect hebben voor die ander ?? en dan vind je het gek dat hij jaloers is en wegloopt. ?