vriendje weg

+

Hoi hoi,
Bij mij was het andersom, ik ben 3 maanden zonder mijn vriendje naar Australie geweest. Wat mij erg hielp was gewoon erg veel contact houden via sms en msn/skype. Dan was het soms alsof ik weer even thuis was, en dat was erg fijn :slightly_smiling_face:

mijn ex ging 7 maanden op wereldreis. we hebben elkaar los gelaten in die tijd en toen heb ik mijn huidige vriend ontmoet. dus echt tips om je hierbij te helpen heb ik niet.
wat misschien leuk is is hem verrassen. een vliegticket boeken en hem op komen zoeken… maar ik weet niet of dat te realiseren is voor je :stuck_out_tongue:

das pech, vriendje weg.
sorry, dacht ik aan toen ik je titel las.

ik heb geen ervaring, veel sterkte ermee!

ik denk zoals flipahip zegt gewoon veel contact houden. en ga bijvoorbeeld gewoon veel dingen doen die je opvrolijken en afleiden, zodat je niet zo veel aan hem hoeft te denken. maar ik denk ook dat diamondsinabox gelijk heeft, vooral omdat 8 maanden echt heel lang is, en je een relatie over sms en msn niet echt levendig kan houden. hoeveel je ook van elkaar houdt.

succes ermee!

liefs.

dankje allemaal!
we houden ook zoveel mogelijk contact en gelukkig kan je ook pingen naar het buitenland. en vliegticket zit er niet echt in. en zoek ook zoveel mogelijk afleiding bij vriendinnen.