vriendje weer terug willen, wat te doen?

Ik heb 6 maanden een relatie gehad met een jongen. In de zomervakantie ben ik vreemd gegaan met een jongen van school en 2 weken later met een ex van me. Ik wist al een tijdje niet meer of nog wel echt goed ging tussen mij en mijn vriend, maar toen ik met mijn ex vreemd gegaan, wist ik het zeker; ik ga het uitmaken. Waarom mijn ex de doorslag gaf snap ik zelf ook niet echt, ik wil hem niet eens terug… En hij heeft zelf ook een vriendin. Ik had besloten dus het uit te maken, maar begon ook klein beetje te twijfelen, maar toch heb ik het uitgemaakt. Ik wist niet of ik nog verliefd op hem was, ik dacht van niet. Nu, bijna een week later, heb ik er enorme spijt van. Ik mis hem ontzettend en wil hem terug. Wat moet ik doen?

Ga lekker vreemd joh.

Sorry ik erger me altijd aan mensen die vreemdgaan, dan stop ik al met lezen.

Ik denk niet dat die jongen jou terug wilt als je 2 keer vreemd bent gegaan…

Hahaha. Pech.

Ja sorry, maar wat verwacht je nou? Dat je op zo’n manier erachter moest komen of je nog om hem gaf, is dat niet wat sneu?’

Pech gehad, had je maar niet vreemd moeten gaan. twee keer over
Sorry, ik ga je echt geen advies geven over hoe je hem terug kunt krijgen, die arme jongen verdient beter.

Wat verwacht je nu dat je vriend je terug neemt terwijl je bent vreemdgegaan 2xx zelfs?

Haha ik hoop dat je een grapje maakt.

En ik hoop voor hem dat hij een leukere vriendin vindt.

Ik zou het niet wagen om hem nog eens te vragen. Hij verdient veel beter.

Arme jongen

Arme jongen

Mja, hier wil ik niet eens advies voor geven. Had je maar niet moeten vreemd gaan. Dan geef je duidelijk niet genoeg om die jongen.

Jouw vriend verdient beter :slightly_smiling_face:

O, hij verdient zóveel beter. Jij bent hem niet waard, jij bent geen 1 jongen waard.

Pech voor jou. Had je eerder moeten bedenken… voordat je vreemd ging