vriendje weekje weg

hee dames,

mijn vriendje gaat een weekje weg naar London voor school. alleen heb ik echt het idee dat t daarna over is…
kan iemand me helpen?
ik kom maar niet van die gedachten af…

Waarom denk je dat?

Waarom denk je dat? Gaat het al slecht in je relatie?

ja, ik ben nogal jaloers ens, daardoor loopt het niet echt lekker tussen ons…

Ik zou er niet vanuit gaan dat het meteen uit gaat. Heeft hij dit echt gezegd? Stuurt hij je nu nog we berichten naar je?

jaa hij sturt nog wel berichtjes maar wel heel erg bot en droog enzo

ik ben best wel jaloers enzo en ben niet het makkelijkste vriendinnetje dus het gaat niet echt bepaald goed…

Ik zou tijdens die week niet te veel berichtjes sturen, zodat het niet opdringerig lijkt en na die week goed met elkaar gaan praten en kijk die week al wat jij zou kunnen doen om van dat jaloerse gevoel af te komen en waardoor jij denkt dat je geen makkelijk vriendinnetje bent

Gewoon geen berichtjes sturen. Hij is op vakantie dus dan doe je dat niet zo veel. Alleen aan het begin ‘‘veel plezier’’ en na een paar dagen hoe het is, maar meer ook niet toch?

hij is niet op ‘vakantie’ maar voor school is die weg

Ja vakantie klinkt beter dan ‘een weekje weg met school’ en het is in principe gewoon hetzelfde. Maar goed, wat jij wil.

komop, het zijn echt 3 dagen ofzo
je mag dan wel jaloers zijn, maar het is niet alsof je vriend lekker in de groepszaal een trio gaat doen en dat het daardoor uit is.
of dat jullie na 3 dagen uit elkaar zijn gegroeid.