Vriendje vreemd gaan Help

Haaiii

ik had eerst met hem en toen is hij vreemdgegaan en zins eergister heb ik weer met hem omdat ik nog veel voor hem voel en hij woont in zo`n opvang huis ofzow.

Hij stuurtd me een sms:
Sgat kan je me vanaaf belle Ik wil eerlyk tegen je zijn

ut 2e sms was de hind:
Er zijn 2 meisjes die me leuk vinden en bij 1 sit ik nu
Maar spreek je vanaaf Hvj(K)

Helpp wat moet ik nu doen :S

omgggg!
wacht tot hij zegt wat dr aan de hand is

is wel wearddd.

Overduidelijk.
Hij vind jou blijkbaar niet leuk genoeg, dus hij verdient jou niet.

Omg wat een eikel. hij probeert je alleen maar onzeker te maken volgens mij. meteen uitmaken dus, en niet meer aankijken;)

het feit dat hij in een opvanghuis zit vind ik eigenlijk al een goede reden om niet met hem te gaan.:wink:

idd.

Dear girl,

je bent 14. Je hebt nog tijd genoeg om leuke jongens te ontdekken. (Klinkt misschien bot maar is echt niet zo bedoeld). In de meeste gevallen trouw je niet met je vriendje die je op je 14e hebt (kan voorkomen, maar niet vaak). Vergeet die jongen, als hij een keer is vreemd gegaan doet hij het nog een keer (ik spreek uit ervaring!). Ok, mensen kunnen veranderen, maar moeilijk en aangezien jij 14 bent denk ik niet dat die jongen veel ouder is en dat hij dus snel zal inzien wat jij waard bent.

Ok, conclusie: vergeet hem, hoe moeilijk ook, en zoek een jongen die echt om je geeft en die je niet op die manier pijn gaat doen, want die pijn verdient niemand.

Btw, mag ik vragen waarvoor dat opvanghuis is?

huh, en omdat je 14 bent is het niet erg dat je vriend vreemdgaat ? Dan moet je er maar niks omgeven want ‘je ging er toch niet mee trouwen’

Hij probeert je jaloers te maken, daar houden jongens van.
Ik zou vragen waarom die dat stuurde en wat jij er van denkt.
en of die nog wel van je houd

Nee nee nee! Zo bedoelde ik het niet. Uhhm…even kijken, hoe leg je het uit…het is natuurlijk wel erg, omdat hij je pijn doet, en dat recht heeft hij niet. Maar ik bedoelde het vooral in de zin van: het is niet het einde van de wereld (ook al lijkt dat misschien wel zo). Ze is 14, ze heeft nog heeeeel veel tijd om andere leuke jongens te leren kennen. Het is anders als je 35/40 bent, dan is het moeilijker omdat je dan een heel andere relatie met die persoon hebt dan wanneer je 14 bent. Snap je het nu ongeveer? :thinking:

Ja xD je bedoeld het meer om haar gerust te stellen, maar ik vond het nogal klinken alsof je het een beetje ‘minimaliseert’ zeg maar :wink:

Ja, nu ik het terug lees klinkt het idd wel zo. Sorry daarvoor, heb het niet zo bedoeld :slightly_smiling_face:

"ut 2e sms was de hind:
Er zijn 2 meisjes die me leuk vinden en bij 1 sit ik nu "

^^ Overduidelijk: je moet hem dumpen… Sorry dat ik het zo cru zeg, maar hij is echt grof als ik het zo lees…

Hij vindt jou niet leuk genoeg. Anders zou hij het niet eens overwegen om naar een ander meisje te gaan.

Gewoon kappen met hem, hij is het niet waard.

Als ik jouw verhaal zo hoor,

Dumpen

Omg wat een eikel!
Ik zou hem terug smse, oh wat leuk ik zit hier nou met 3 gozer en ze zitten maar ruzie te maken over wie jou het eerst een mep mag geven.
Serieus wat een eikel DUMPEN!

Hij geeft dus gewoon toe dat tie bij een ander meisje zit, shit. XD