vriendje voorstellen aan ouders?

hallo meiden!
de titel zegt het eigenlijk al zelf…
ik vroeg me dus eigenlijk af wanneeer jullie ongeveer je vriendje voorstellen aan je ouders? na hoeveel dagen, weken, maanden,… :stuck_out_tongue:
xx

Meestal vrij snel. Ik woon nog thuis, dus dan zien m’n ouders mijn vriendje toch al gauw !

na 2 weken ongeveer

Nou, de vriendjes die ik heb gehad, had ik al voorgesteld voordat we iets hadden… Maar als het d’r nog een keer van komt zal dat wel snel zijn, na een paar weken denk ik.

uhmm… nog voordat ik met hem had :stuck_out_tongue: ging ik met hem schaatsen (ook nog met een andere vriendin en mijn neef) en we hadden bij mij afgesproken dus ja toen had ik hem maar alvast voorgesteld :stuck_out_tongue:

nou ik denk dat je vriendje nog niet vanaf de eerste dag je vriendje is, dus als hij als gewoon vriend langskomt(ook al geloven je ouders dat niet haha) stel ik hem wel voor, en later kan je thuis gewoon zeggen dat hij je vriendje iis geworden.

Hahahaa x’D

Jaa, mijn familie is ook zo.
Ik liep in een park samen met een goede vriend van me. We liepen heel dicht tegen elkaar aan, maar dat was omdat de grond een beetje bobbelig was en we telkens tegen elkaar aan botsten. Maar goed, toen kwam ik mijn tante tegen en die zei meteen:‘Is dat je vriendje!? Heb je een vriendje!?’

Ik zei:‘Nee joh, hij is een goede vriend van me!’
Ik voelde me best wel voor schut staan. x’D

Mijn ex-vriendje T kende mijn vader enzo al… En mijn andere ex-vriendje P kwam hij pas te zien toen t uit was met hem xD :stuck_out_tongue:

Mijn ma kende mn vriend al voordat ik hem kende, dus jaaa:P

Ehm pfoe… ik had zn naam al een keer laten vallen, en toen vroeg mn moeder: “Oh, is dat je nieuwe vriendje?”. Overrompeld door deze vraag (ik had t ZO vaak over allerlei jongens, hoe kon ze nou in één keer raden dat dit mijn vriendje was? o_O) zei ik dat t niet zo was, maar later heb ik toch toegegeven dat t wel zo was. Toen kwam ie ongeveer na een paar dagen langs ofzo, en toen was t van: “Mam, vriendje. Vriendje, mam”. En toen ging iedereen zn ding weer doen. Gelukkig ook geen kruisverhoor ofzo =P

Eigelijk wat heel gemeen is van mezelf ( maja met zulke ouders als de mijne moet het soms :stuck_out_tongue: )

Als ik iets voor elkaar wil krijgen ( zoals een weekendje weg ) dan vertel ik meestal de waarheid omdat hun medelijde te krijgen ( geld en dat soort dingen :stuck_out_tongue: ) zo heb ik dus verteld dat ik een vriendje had ze hebben hem alleen nog niet gezien.

Vrij snel, heeft geen nut om het geheim te houden

Eh na een paar weken… ligt eraan wat voor gevoel ik bij hem heb…

Ik heb wel eens vriendjes gehad waar mijn ouders totop vandaag de dag niks van weten. Maar het stelde dan ook niks voor.

Je moet inderdaad gewoon kijken wat voor gevoel je erbij hebt! Als het gewoon een los vriendje is, doe het dan niet, als je achterelkaar zulke jongens gaat voorstellen bij je ouders, zullen ze dat ook niet grappig vinden! En als het serieus is, maar je wilt hem nog even voor jezelf houden… dan doe je dat lekker, totdat je er een goed gevoel over hebt!

vrij snel, alleen ik ga best vaak met jongens gewoon wat afspreken, maar ouders denken dan gelijk dat dat je vriendje is:s Heeeel irritant:p

maar ik heb ook een paar jongens helemaal niet aan mn ouders voor gesteld, omdat t anders een beetje te snel achter elkaar was(a) Maar 1keer was echt heel genant, toen omhelzde hij mij net, en toen kwam mn broer net langsfietsen:| en die lult t natuurlijk gelijk door aan mn ouders:|

De vriend die ik nu heb, stelde zich meteen al de eerste dag voor aan me ouders. Maar dat vinden me ouders juist alleen maar beter, want ze willen wel graag weten met wat voor jongen ik ga.
Want als ik het alleen maar geheim hou komen ze er tog achter, en ik wil wel gewoon eerlijk zijn tegen me ouders.
Maar ze zijn echt helemaal gek op me vriend, dus dat is mooi ! =)

Uhm, ik heb het 1 x geheim gehouden maar toen ik het vertelde wist mn moeder het al vanaf de dag dat we wat kregen:P sindsdien ben ik gewoon eerlijk, zodra de gelegenheid zich voordoet stel ik hem voor.

bij mij was het met een maand volgens mij…
alleen ik had er al wel veel over verteld

Nah, best wel snel. Maar als je bij elkaar afspreekt en daar blijft slapen dan zien je ouders hem meteen en zijn ouders jou. Dus het was wel snel duidelijk.