Vriendje voor de eerste keer bij je thuis, en dan?

Wat deden jullie toen je vriendje voor de eerste keer bij je thuis kwam?
Behalve aan je ouders voorstellen natuurlijk, :’)
Hij komt hier misschien van de week, en ik heb eigenlijk geen idee wat ik moet doen haha

film kijken

op mijn kamer lopen kloten met de deur dicht
en daarna gezamenlijk eten aan tafel

wij zaten voornamelijk beneden, wat rondjes lopen int dorp etc : )

Toen hij voor het eerst bij mij kwam, hebben we gewoon op mijn kamer gezeten. Lekker knuffelen. En eerste keer dat ik bij hem kwam hadden we film gekeken op zijn kamer.

haha oke!
Alleen jammer dat ik geen tv op mijn kamer he, en mijn ouders thuis zijn xD

Toen hij voor het eerst bij mij thuis kwam,
hebben we eigenlijk de hele avond film / tv gekeken
haha best saai, maar ik was echt supermoe!

Dat weet ik niet eens meer. Want hij was m’n beste vriend voor dat hij m’n vriendje werd dus m’n ouders kende 'm al. Maar toen hij hier voor 't eerst was waren we hier even en toen gingen we de stad in :]

Ik was al bij hem thuis geweest en hij bij mij voordat we officieel hadden.

Eerst ff voorstellen aan ouders, eventjes kletsen en dan naar zijn/mijn kamer toe, of buiten stukje lopen ofzo?

Zoals eerder al gezegd, filmpje kijken, knuffelen, van elkaar genieten.
Mijn (ex)vriendje was al een tijd mijn beste vriend, dus mijn ouders kenden hem al. Toen hij hier als beste vriend voor het eerst kwam hebben we samen een tekst gelezen voor ons mondeling proefwerk en elkaar daarover vragen gesteld, nogal dom xD… Toen zijn we gaan wandelen en hebben we samen met mijn ouders en zusje televisie gekeken. Ohja, en samen mijn zusje in bed gestopt, woh (toen wist ik dat ik écht van hem hield) was zo schattig. Toen hij hier als eerst kwam als echt vriendje, waren we alleen thuis, filmpje gekeken enzo.
~ Miss those moments ~

x

vandaag komt ie…
iemand nog tips?

Boven een filmpje kijken, en ma zei nog: ‘‘Rustig aan hé boven’’ XD… maar ik was ook nog eens op dat moment ziek, dus met een slobbertrui samen een filmpje gekeken. En mijn pa had s’avonds voor ons 4en pizza bestelt. Was erg gezellig, maar m’n vriend was in het begin écht verlegen.

eehm Guitar Hero gedaan! haha, was superleuk. en daarna gezoend, aah ik wil echt terug naar die tijd, we waren zo schattig en beetje verlegen maar dat was juist zo leuk, dat het zeg maar zo spannend was. Elkaar beter leren kennen enzo=) aawh echt ik zit helemaal herinneringen op te halen.

maar serieus weet niet of je playstation hebt of iets, maar ga gamen met hem dan! haha dat is echt leuk. (als hij daar het type voor is tenminste!) ookal ben je zelf dan nog zo slecht;p

Filmpje kijken en een beetje knuffelen.
Aaahw, mooie tijd.

Guitar hero inderdaad! haha, dat was zooo leuk

Na een paar weken was ik naar hem toegegaan en hebben we film gekeken. Toen hebben we ook gezoend

De eerste keer dat mijn ex bij mij kwam hebben we even in de living met mijn ouders gepraat en daarna gingen we uit. De eerste keer dat ik bij hem was kan ik mij eigenlijk slecht herinneren :grinning: ik neem aan dat ik eerst ook wat met zijn vader heb gepraat als kennismaking. Daarna hebben we in ieder geval op zijn kamer film gekeken en wat geknuffeld enz. En onze eerste foto samen gemaakt. Ik was ook wel best verlegen nog, ik durfde amper op zijn bed gaan zitten in het begin :stuck_out_tongue:
Voor de rest kan je zoveel doen, gezelschapsspelletjes spelen, even gaan wandelen,…

haha bedankt voor alle reacties!
ooh, ik ben zo zenuwachtig xD straks zitten we daar een beetje en is het echt van… oke en nu xD

hoe ging het…? wat hebben jullie gedaan…?