Vriendje vind me te dik

woow idd een ass.
dump hem gewoon, anders heb je echt geen leven je gaat tog niet afvallen omdat hy je te dik vind.

Smack in the face en dumpen die handel !
Je moet alleen afvallen als JIJ jezelf te zwaar vindt … Zo te horen ben jijzelf wel tevreden over je lichaam, dus niet luisteren en dus niet moeite gaan doen om af te vallen. Het belangrijkste is dat JIJ van je lichaam houdt …

Ik snap dat mensen het hier dom vinden, maar als je zelf in jouw situatie zit dan is het heel anders. Mijn vorige vriendje zei dat ik lelijk was en dat vond ik ook heel heel heel erg. Maar ik heb het niet uitgemaakt.

Dus je moet zelf kiezen of je wilt afvallen of niet, kan alleen wel zeggen dat ik er uiteindelijk heel erg ongelukkig van werd terwijl ik toen álles voor hem over zou hebben en dacht dat hij mij gelukkig maakte.

je zegt dat hij je leven is
nou als jij ook zijn leven bent, neemt ie je zoals je bent

wat een loser zeg

wat een sjaaak ! :S
je zegt toch ook niet:
‘Hé schatje, ik hou echt zoooo veel van je, maar ik val eigenlijk op jongens die gemilimeterd haar hebben en groene ogen, dus wil je je haar der af halen en kleurlenzen nemen?’
echt, wat een VERSCHRIKKELIJKE jongen is het!
je bent te goed voor hem!

Je mag gerust veel voor je vriendje over hebben, maar dit gaat toch echt wat te ver. Hij moet je nemen zoals je bent! Uitmaken die verkering.

Wat een sukkel !!!
Als ie je niet wilt nemen zoals je bent DUMPEN !!!

helemaal mee eens! ken die net zo goed een ander meisje nemen, als die liever van die **** meisjes wil. ik vind als je gewoon normaal bent en als je kan zien dat je een meisje bent, en jij voelt je lekker wat is er dan in godsnaam mis met jou?? en jou vriendje hoort van je te houden om wie je bent en niet omdat je stevig, dik of dun bent.

Zó hard dumpen inderdaad!
Je vriendje hoort van je te houden zoals je bent, sterker nog, als hij echt zo verliefd op je is , zou hij zoiets nóóit zeggen, dan vindt hij je zelfs knap op je verschrikkelijkste dagen! :wink:
Wát een zak!

wat denkt hij wel niet?!
tegen een meisje zeggen dat ze moet afvallen kom op hé!
mijn vriendje zegt wel eens wat een lekkere benen heb je toch, die zijn best wel gespierd dus dik, daar hou ik van.
maar om nou te zeggen in hou van dunnen meisjes dus val af, omg hij speuuuuuuuuuuurd niet!
hij moet je nemen zoals je bent, en jou het perfecte meisje vinden

Pff wat bestaan er toch verschrikkelijke mensen. Hij is jou niet waard! En hij houdt blijkbaar ook niet zoveel van je , als dat hij zegt, want anders zou hij tevreden zijn met hoe je bent.

Oh wat wil ik hem graag slaan met mn krukken zeg

Getver, wat een onbeschoft joch.
Laat hem maar lekker een gratenpakhuis zoeken, lekker rammelen met die ribben… Terwijl jij een bak Ben & Jerry’s leeg eet met een LEUKERE/LIEVERE jongen die jou accepteert zoals je bent.

NEEE, niet meteen dumpen eerst een leuk/vies plannetje bedenken.
bijv. je zegt tegen hem, ja ik hou ook heel veel van je maar ik vind jou juist te dun:$. en zeg dan ook dat jij wat dunner wilt worden als hij voor jou wel 10 kilo aan zou willen komen. word hij boos? dump hem (zoiezo doen haha).

Als mijn vriendje dit zou zeggen kon hij t echt vergeten. En ook bij mij is hij alles voor me.

dumpen!

Jonge als ik je foto zo zie ben je echt niet dik >___> je kan wel wat beters krijgen ^^

hm, als ik jou was…
had ik hem óf een smack in zijn
face gegeven
óf gezegd dat dat goed is maar dat ik
hem echt een leuke jongen vind maar
dat ik op jongens val met een tatttoo
van oor tot oor; lijkt me een eerlijke deal?

Ohmygosh wat een klootzak =. Hoeveel weeg je en hoe lang ben je?
Straks krijg je nog anorexia ofzo. Dat je nog bij 'm blijft!

Wat een lul, wat een lul, wat een luuuul

kennen jullie dat liedje?