Vriendje vind me te dik

.

Klap in zn face geven.

wtf.
dump hem.

Meteen dumpen. Kom op zeg; je doet alles voor je vriendje?! Er zijn grenzen hoor :slightly_smiling_face: Hij moet iets met je hebben omdat ie je een leuke, lieve meid vindt en dol op je is, niet omdat ie ‘van skinny meisjes’ houdt. Sukkel.

stop met eten.
Je wilt toch niks met zo iemand.
… dumpen?

idd, uiterlijk is niet alles. dumpen dus.

wat een ass. Als hij je echt leuk vindt zou hij dat niet zeggen, want dan zou je zo perfect zijn. Komt op mij een beetje over alsof hij je alleen terug neemt om maar een vriendinnetje te hebben. Straks dumpt hij je omdat er een skinny meisje langs komt lopen! Niet afvallen hoor!

.

Als hy echt van je houd dan maakt het hem niet uit of je nu dik of dun bent.

Precies

okee … & ik ben helemaal niet dik xD als ik ng een paar kilo afval ben ik te mager dat moet niet dus hij stikt er maar mooi in xD

Ga je serieus afvallen?
Hij moet je nemen zoals je bent en anders heeft hij pech.

ik heb er wel serieus over nagedacht ja …

En ga je ook echt afvallen?

Sorry, maar wat een klootzak.
Als mijn vriend dat zou zeggen kon ie meteen vertrekken!

stoppen met eten, dan val je het snelste af

Hey,
mijn ex heeft ook zo een iets gezegd tegen mijn, terwijl al mijn vrienden mij mager vinden. Ik ben erg kwaad op hem, en wil hem nooit meer zien :slightly_smiling_face:. Ik ga zeker niet afvallen omdat hij zo een domme opmerking gemaakt heeft. Ik ben 1m76 en ik weeg 60kg, en ik vind het goed zo :slightly_smiling_face:. Ik denk dat die jongen je niet waard is als die zo iets zegt hoor. Dumpen die handel, het is een sukkel !

Ik denk dat het wel duidelijk is toch?
Gebruik je gezonde verstand, en dump die lul-aap.

jaa idd. je vriendje hoord van je te houden zoals je bent.
en hij moet jou niet perfect willen maken of veranderen als jij hem niet aanstaat. ik zou hem zeggen dat hij je maar moet nemen zoals je bent.
succes!

trap hem de deur uit en nooit meer aankijken. Zulke mensen heb je niets aan!