Vriendje verrassen + vraagje

Hey iedereen!
Ik heb twee vraagjes voor jullie en ik zou het heel erg fijn vinden moesten jullie hierop willen antwoorden.

Dus ik ben een meisje van 17jaar en heb nu al een tijdje een relatie met een super lieve jongen. Wij hebben samen al een paar keer seks gehad, onze eerste keer samen was ook voor beide echt de eerste keer met wie dan ook. Nou is het probleem dat ik enorm verlegen ben door mijn vorige vriendjes en hij soms het gevoel krijgt dat ie het niet goed doet omdat ik zelf nooit het initiatief durf te nemen. Deze vrijdag vertrekt ie voor 2weekjes op reis, en omdat ik hem echt ga missen zou ik woensdagmiddag graag een leuke namiddag hebben met alles er op en eraan. Alleen durf ik dus niet het initiatief te nemen en weet ik niet hoe ik hem op een geile (ik haat dit woord zo hard) en uitdagende manier te verrassen. Hoe hebben jullie je vriendjes al verrast?

Btw, mijn vriendje komt altijd heel snel, na zo’n 2minuten, ik zou deze keer toch wel iets langer willen genieten van hem en van de seks, hebben jullie een idee hoe we dit kunnen uitstellen zonder van die speciale condooms (helpen bij ons namelijk niet).

Alvast bedankt!
x’jes xVintage :flushed:

Op het gebied van hem verassen heb ik even geen idee, maar qua uitstellen, kan je 'm niet eerst een keer laten komen met voorspel en dan ‘echt’ sex gaan hebben? Bij mijn ex deed dit altijd wonderen.
Succes!

Zijn favoriete setje van jou aandoen of een nieuwe kopen.
En dat van het klaarkomen had ik ook altijd wat hij dan deed is gewoon stoppen en ‘‘inhouden’’ haha.

Dat had ik ook al eens voorgesteld, maar ik denk dat ie dat niet echt wilt… Als ik hem gewoon aan het aftrekken of aan het pijpen bent laat ie me altijd stoppen als hij moet komen, en dan mag ik echt nooit doorgaan… Toch bedankt, ga het woensdag nog een keertje proberen.
Dankje!

Dankje!

nog iemand? Heb niet echt zo’n clichés van rozenblaadjes en romantisch muziekje enzo nodig… De romantiek is bij ons standaard, het mag wel eens iets uitdagender zijn :slightly_smiling_face:

Ik zou een mooi lingerie setje aantrekken en misschien kun je bijvoorbeeld een striptease geven om het iets uitdagender te maken?

Over dat hij snel komt: Je kan hem inderdaad voordat jullie seks hebben al een keertje laten komen. Anders als hij voelt dat hij bijna komt dat hij iets bij jou doet, of van standje wisselen.

Misschien wel maar hoe in godsnaam doe je dat? Er zouden bij mij twee mogelijkheden zijn tijdens een striptease, ofwel lach ik me helemaal te pletter, of ik durf het helemaal niet…

Wat ik vaak doe is:

mijn vriend houdt van sexy rood of wit ondergoed. als hij al op bed ligt ga ik altijd een stukje van het bed afstaan zodat hij me goed kan zien, mijn rug een beetje naar hem toedraaien en dan heel langzaam stukje bij beetje mijn kleren uittrekken en dan een beetje uitdagend over mijn schouder naar hem kijken en zien hoe hij geniet. je moet je niet schamen maar gewoond doen!

(bij mij) succes gegarandeerd!

Ik zou me vriend ook zo graag een keer willen verassen, even dit topic volgen dus. Upje. :slightly_smiling_face:

Haha, dat is ook de reden dat ik dat nog niet heb gedaan. Dan zou ik er niet meteen een striptease van maken, maar bijvoorbeeld gewoon heel langzaam je kleren uitdoen op een sexy manier.

Koop jarretels! En dan een mooi setje lingerie erbij aantrekken en hoge hakken aan.
Mijn vriend had echt zijn mond open toen hij me zag. :’).

Vind het sowieso al leuk dat je hem wilt verassen en er iets voor wil doen.
zijn meiden die dat niet eens willen.

En alleen dingen doen waar jij je goed bij voelt hè!

Maar iets dat zou kunnen

• Sexy lingerie,
    iets nieuws uitdagends, hoeft niet duur te zijn.
    Kun je zo bij zeeman halen, zou je het na 3 keer dragen nog weg kunnen doen…
    als je dan niet wilt dat je moeder het in de was vind of zo…

• Sexy berichtjes op whatsapp, sms
    Hem van af moment dat je hem niet ziet tot de bewuste verassing gewoon via berichtjes wat “opgeilen”.
    is vaak stuk minder eng, maar daarom niet minder leuk!
    Zou je juist ook iets in kunnen zetten als zou je graag nu … ma ben beetje te verlegen voor…
    sommige jongens vinden het juist opwindend wanneer hun vriendin verlegen is, maar dan moeten ze het wel weten!

• Gezellig op bed gaan picknikken (of hoe je het schrijft)
    lekkere stukjes fruit, slagroom chocolade… kan best leuk zijn :wink:

heb zelf een keer men (nu ex) vriend laten verassen door samen film te kijken.
moest ik (zogenaamd) na de wc, en toen ik terug kwam had ik alleen nog men lingerie aan.
hij vond dat echt sexy, en vond het juist super schattig dat ik me daarna wou verstoppe omdat ik me een beetje schaamde…

suc6 er mee!!

Dankje!
Nog ideetjes? :flushed:

Masseer hem met massage olie!

^^ Dit!

Onverwacht iets sexy’s aantrekken, dus zoiets als hierboven ook al gezegd is. Of hij gaat douchen of iets pakken en jij kleedt je snel uit. Wakkerpijpen werkt ook vaak positief. Hem blinddoeken, de kamer leuk aankleden en zelf iets leuks aandoen. Op een onverwacht moment een beetje over z’n kruis strelen, massages, etc. Of gewoon onverwachts iets leuks doen, hoeft niet perse seksueel te zijn. Dagje samen weg naar een zwembad, filmpje, dierentuin, etc.
En je kan het orgasme uitstellen door afwisseling, en er staan nog meer manieren op internet over tantra enzo.

Ok hij is nu net weg & laten we zeggen dat het met jullie ideetjes echt super is geworden, bedankt iedereen!

Enkel het snel komen blijft :frowning_face: ergens is dit wel een compliment dat hij geniet, maar heb hem nu voor de seks 2 keer laten komen, maar toch was ie tijdens de seks weer na 2minuten klaar… Achja, blijven proberen zeker?

Blijven proberen ja :slightly_smiling_face:

Ik ga me vriend dit weekend verassen (hij is het hele weekend alleen thuis). Vandaag lingerie gekocht, haha weet alleen niet of ik het durf op dat moment hoor…