Mijn vriendin, L. heeft nu ongeveer 10 maanden een vriend, S.
In het begin was ik heel blij voor haar, vond ik het allemaal leuk enzo.
Maar nu begint het een beetje uit de hand te lopen, ze hebben namelijk gewoon ALTIJD ruzie.
Ze verbieden elkaar echt bijna alles! Ze vertrouwen elkaar gewoon niet, en ze zijn zo bang dat de ander vreemd gaat ofzoiets.
Nu is L. al een vriendin kwijt geraakt, omdat zij zich begon te bemoeien met hun relatie. Ze werd boos op S. omdat hij L. gewoon niet met rust liet. Hij dus ook boos op haar, wat voor L. ook een reden was om boos op haar eigen vriendin te worden.
Het is echt kut, ik weet niet wat ik moet doen want als ik er iets van zeg krijg ik de volle laag maar ik kan ook niet blijven toekijken.
Dus even een paar voorbeelden:
L. had het goedgemaakt met die vriendin waarmee ze ruzie had, dus wilde ze met haar gaan afspreken.
Maar ze ging het eerst VRAGEN aan haar vriend.
S. zei dat dat niet mocht omdat ze verkeerd was.
Dus ging L. niet, en toen had die vriendin er natuurlijk genoeg van.
Laatst vroeg S. aan L. of hij mocht gaan vissen.
L. zei nee, omdat zij ook niet naar die vriendin mocht.
Hij ging sirieus met zijn opa en oma VISSEN, en dat mag zelfs niet.
En dit zijn voorbeelden van een van de duizend. Ik word er gek van, morgen zouden we met zn allen naar een feest gaan. Nu MOET S. mee zodat hij op L. kan letten, en waarschijnlijk blijven we tot 8 uur s’avonds omdat hij het anders te laat vind worden.
Terwijl de meeste mensen dan niet eens op het feest zijn, en ik had me er zo op verheugd.
Ik weet dus echt niet wat ik met die twee moet doen, ik weet dat ik me er niet mee moet bemoeien maar dit soort dingen werken dus ook in mijn nadeel en daar heb ik genoeg van.